عصر بازار

نایب رییس مجلس تشریح کرد:

جلسه سپرده گذاران و وزارت اطلاعات برای شناسایی اموال موسسات مالی

عصر اعتبار- نایب رییس مجلس، آخرین جلسات برای بررسی مشکلات موسسات مالی را تشریح کرد.

جلسه سپرده گذاران و وزارت اطلاعات برای شناسایی اموال موسسات مالی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: اواخر هفته گذشته جلسه ای با حضور نماینده سپرده گذاران و مسئولان وزارت اطلاعات برگزار شد تا اطلاعاتی که از سوی سپرده گذاران مطرح می شود مورد بررسی قرار گیرد، چراکه برخی اطلاعات اعلامی از سوی سپرده گذاران قابل تامل بود.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس مباحث این نشست مقرر شد اموالی که این موسسات دارند و اعلام نکرده اند و یا اموالی که دست به دست گشته توسط این گروه از وزارت اطلاعات شناسایی شود.

    اموال هر موسسه به صورت جداگانه بررسی و شناسایی می شود

    نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقرر شد که در بانک مرکزی جلسه ای با حضور نیروهای وزارت اطلاعات و تیم تسویه که برای هر بانک جداگانه تشکیل شده برگزار شود تا اموال هر موسسه به صورت جداگانه بررسی و شناسایی شود.

    وی در تشریح آخرین جلسه نمایندگان سه قوه برای بررسی مشکلات موسسات مالی و اعتباری، یادآور شد: در جلسه نمایندگان سه قوه بیشتر ارزیابی تصمیماتی که اخذ شده بود انجام شد، چراکه با توجه به شکایات و اعتراضات سپرده گذاران مشخص شد که برخی تصمیمات آنگونه که باید عملیاتی نشده است.

    بازدید نمایندگان سه قوه از مراکز پاسخگویی

    پزشکیان با بیان اینکه در این نشست برنامه ها مجددا مرور و مقرر شد که شفاف سازی شود که تیم های پاسخگویی چه کسانی هستند، و کجا مستقرند و چگونه عمل می کنند، افزود: احتمالا نمایندگان سه قوه با یکدیگر و یا هر کدام به صورت جداگانه از این مراکز پاسخگویی بازدید می کنند.

    وی ادامه داد: در این نشست درباره سپرده هایی که بالای 100 میلیون و 200 میلیون تومان هستند بحث هایی شد که چگونه می توان اموال آنها را شناسایی کرد و بر مبنای این اموال سپرده ها را به این افراد بازگرداند.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقرر شد که برای حل مشکل تعاونی ولیعصر (عج) رباط کریم و بهارستان در هفته جاری اموال این تعاونی شناسایی و خط اعتباری براساس دارایی هایش باز شود تا پرداخت سپرده های آنها از مبالغ پایین آغاز شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو