عصر بازار

بانک پاسارگاد، تنها بانک ایرانی در میان ۱۰ برند برتر بانکی خاورمیانه

عصر اعتبار- بر اساس ارزیابی مؤسسه معتبر بنکر (The Banker) بانک پاسارگاد بار دیگر موفق شد با کسب جایگاه ۱۶۶ در بین ۵۰۰ برند برتر بانکی جهان در سال ۲۰۱۸ و به عنوان تنها بانک ایرانی در میان ۱۰ برند برتر بانکی خاورمیانه، ایفای نقش کند و برای نظام بانکی کشور افتخارآفرینی نماید.

بانک پاسارگاد، تنها بانک ایرانی در میان ۱۰ برند برتر بانکی خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،گروه برند فاینانس (Brand Finance) از نشریه بنکر (The Banker) متعلق به گروه انتشاراتی« فایننشال تایمز (Financial Times) » همه ساله نسبت به ارزیابی برندهای برتر بانکی جهان بر اساس شاخص‌های کمی و کیفی شامل فرآیند ایجاد برند، درآمدها و قدرت برند، ارزش ویژه برند و عملکرد آن در کسب سهم بازار اقدام می‌کند.

    در آخرین رتبه‌بندی نشریه بنکر منتشر شده درماه فوریه سال 2018، بانک پاسارگاد در رقابتی فشرده با بانک‌های بین‌المللی موفق شد با 9 پله صعود نسبت به سال قبل، در جایگاه یکصد و شصت و ششم(166) برند برتر بانک‌های جهان و همچنین به عنوان تنها بانک ایرانی در فهرست 10 برند برتر بانک‌های خاورمیانه قرار گیرد و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را به ثبت برساند.

    گفتنی است ارزش مالی برند بانک پاسارگاد براساس رتبه‌بندی مذکور معادل 1،170 میلیون دلار آمریکا ارزیابی شده که حاکی از 19/6% رشد نسبت به ارزش برند این بانک در سال 2017 است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی