عصر بازار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی :

پایدارسازی صندوق های بازنشستگی، اولویت وزارت کار است

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه ریزی برای رفع ناپایداری صندوق های بازنشستگی از اولویت های این وزارتخانه است.

پایدارسازی صندوق های بازنشستگی، اولویت وزارت کار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «علی ربیعی» امروز (دو شنبه) در حاشیه ششمین اجلاس هیات رییسه کنفدراسیون اتحادیه های کارگری جهان (دبلیو.اف.تی.یو) در جمع خبرنگاران گفت: مجلس شورای اسلامی مصوبه ای ٥0۰ هزار میلیارد ریالی را برای پرداخت مطالبات صندوق تامین اجتماعی از دولت مصوب کرد.
    وی یکی دیگر از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را امنیت شغلی اعلام کرد و افزود: افزایش امنیت نیروی کار را به طور جدی دنبال می کنیم.
    ربیعی تروریسم و جنگ را 2مشکل عمده منطقه و ملت های مظلوم عنوان کرد و افزود: جنگ، گرسنگی و بیکاری مهمترین مسائل کنونی دنیاست.
    وی یادآوری کرد: ایران از کارگران مهاجر حمایت کرد اما لازم است مشاغل را برای کارگران ایرانی نیز حفظ کنیم.
    وزیر کار افزود: شرایطی در ایران فراهم است که کارگران خارجی می توانند کارت مهارت دریافت کنند.
    به گفته ربیعی، سازمان تامین اجتماعی با کره جنوبی و ترکیه قراردادهایی در حوزه کار منعقد و همچنین با استرالیا و کره جنوبی برای حمایت از کار شایسته رایزنی هایی کرده است.
    ششمین اجلاس هیات رییسه کنفدراسیون اتحادیه های کارگری جهان امروز با حضور 24 کشور کار خود را آغاز کرد و تا فردا ادامه دارد.
    نشست های مختلف این کنفدراسیون از سال 1940 تاکنون هر سال برگزار شده و برای دومین بار است که اجلاس هیات مدیره کنفدراسیون کارگری جهان در ایران برگزار می‌شود.
    در این اجلاس به موضوع های کارگری در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای رسیدگی می شود و هیات مدیره کنفدراسیون کارگری جهان در پایان نشست‌ها، جمع‌بندی و نظر خود را در قالب بیانیه‌ای اعلام می کند.
    نمایندگانی از هند، نپال، روسیه، ترینیداد و توباگو، کوبا، یونان، اندونزی، فلسطین، سوریه، ترکیه، ویتنام، دانمارک، افغانستان، برزیل، سودان، پرتغال، قبرس، آفریقای جنوبی، بنگلادش، پرو، کنگو، گابن، گویان، ایتالیا، نیجریه، سنگال، سریلانکا، اروگوئه، ونزوئلا و کره شمالی در این دوره حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو