عصر بازار

سفیر برزیل در تهران:

اتصال بورس ایران و برزیل ایده جالبی است

عصر اعتبار- سفیر برزیل در ایران ضمن استقبال از اتصال بورس ایران و این کشور گفت: این موضع ایده خوبی است تا بر اساس آن یک تابلوی مشترک بین بورس‌های سائاپائولو و تهران به وجود آید.

اتصال بورس ایران و برزیل ایده جالبی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، «رودریگو دی آزردو سانتوس» سفیر کشور برزیل در ایران در خصوص اتصال بورس ایران به برزیل در گفتگویی تلویزیونی اعلام کرد: مطمئن هستم که طرف برزیلی مطرح کردن یک چنین ایده و چنین پیشنهادی برایش بسیار جالب خواهد بود.

    وی افزود: این موضوع  ایده خوبی است همانطور که می‌دانید در سائوپائولو بزرگترین بورس آمریکای لاتین قرار دارد و این بورس تحت استانداردهای بین المللی قوانین خودش را اجرا و کار می‌کند؛ بنابراین این موضع ایده خوبی است تا بر اساس آن یک تابلوی مشترک بین بورس‌های سائاپائولو و تهران به وجود آید.

    همچنین سانتوس اظهارداشت: از سوی دیگر بورس ایران باید بتواند همکاری‌های خود را با بورس کشورهای دیگر گسترش دهد. به همین دلیل در حال حاضر شاهد هستیم که بورس ایران و بانک مرکزی کارهای خوبی در این زمینه دارند و میزان شفافیت و همچنین ارتقای سیستم‌های حسابداری خودشان و تطابقش با استانداردهای جهانی را در زمره کارهای خود قرار داده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی