عصر بازار

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین:

امنیت اقتصادی سپرده گذاران بانک قرض الحسنه مهرایران در بالاترین سطح ممکن قرار دارد

عصر اعتبار- سردار مهدی محمودی در دیدار با حسن میرزا عبدالهی ها مدیرشعب استان قزوین بر نقش موثر بانکها در ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تاکید کرد و گفت: عملکرد شایسته بانک قرض الحسنه مهرایران در کنترل و مدیریت انواع ریسک های بانکی و همچنین آمارهای مربوط به کفایت سرمایه، نسبت مصارف به منابع و میزان مطالبات، نشان می دهد که امنیت اقتصادی سپرده گذاران این بانک در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

امنیت اقتصادی سپرده گذاران بانک قرض الحسنه مهرایران در بالاترین سطح ممکن قرار دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین ضمن تقدیر از مساعدتهای بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارایه تسهیلات به کارکنان مجموعه نیروی انتظامی استان بیان داشت: رفتار سپرده‌گذاران در قبال دریافت سود بانکی تغییر کرده است و با مفهوم ریسک آشنا شده‌اند؛ به همین علت افراد بیشتری با استقبال از سبد محصولات بانک های قرض الحسنه حاضرند سپرده های خود را به شعب این بانک انتقال دهند.
    سردار مهدی محمودی افزود: امنیت اولویت اصلی پلیس استان قزوین است و این امر بدون همکاری سایر دستگاه ها محقق نخواهد شد.
    در ادامه، حسن میرزا عبدالهی ها نیز ضمن تشریح دستاوردها و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین گفت: این بانک با ارائه خدمات در حوزه های بهبود معیشت، سلامت و درمان، ازدواج جوانان و اشتغالزایی در تلاش است تا محور های تحقق اقتصاد مقاومتی را تسریع کند.
    وی افزود: تاکنون گامهای موثر و مطلوبی برای رفع مشکلات مالی و تامین هزینه مایحتاج ضروری مردم در شعب این بانک برداشته شده است؛ به نحوی که با پیشگامی در زمینه ازدواج جوانان، اولین بانکی است که وام یکصد میلیون ریالی ازدواج را در شبکه بانکی کشور پرداخت کرد.
    مدیرشعب استان قزوین با اشاره به تفاهمنامه میان بانک قرض الحسنه مهرایران و سازمان زندان ها اظهارداشت: این سند همکاری با هدف کاهش آمار بازگشت به زندان ها و جلوگیری از آسیب های اجتماعی منعقد شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی