عصر بازار

آفریقای جنوبی بالاترین نرخ جرائم اقتصادی جهان را دارد

عصر اعتبار- تحقیقات اخیر نشان می دهد که آفریقای جنوبی جرم خیزترین کشور جهان در بخش جرائم اقتصادی است.

آفریقای جنوبی بالاترین نرخ جرائم اقتصادی جهان را دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا ، شرکت «پرایس واتر هاوس کوپرز»،  PwC که ارائه دهند خدمات و مشاوره مالی، مالیات و حسابرسی در جهان است، اعلام کرد با توجه به تازه ترین بررسی های انجام شده در حوزه جرائم اقتصادی در جهان، آفریقای جنوبی بالاترین نرخ را به خود اختصاص داده است.

    در همین حال سازمان های آفریقای جنوبی بالاترین گزارش در حوزه جرائم اقتصادی درجهان در یک دهه اخیر از آن خود کرده اند. همچنین 77 درصد از سازمان های متعلق به آفریقای جنوبی، جرائم اقتصادی را تجربه کرده اند و بعداز آن کنیا با 75 درصد و فرانسه با 71 درصد و روسیه در مکان های دوم تا چهارم قرار می گیرند.

    بطور کل از میان 10 کشور اول جهان در حوزه جرائم اقتصادی، نیمی از آنها کشورهای آفریقایی هستند. از سویی دیگر این بررسی نشان می دهد که از سال 2001 میلادی به بعد گزارشات ارائه شده در سطح جهانی در بخش جرائم اقتصادی و کلاهبرداری به بالاترین سطح خود رسیده است.

    نکته قابل توجه گزارش این است که آگاهی مردم آفریقای جنوبی از جرائم اقتصادی با 70 درصد بالاتر از میانگین جهانی که 60 است، می باشد. بر پایه این گزارش، نرخ جرائم اقتصادی گزارش شده در آفریقا 77 درصد است که میانگین جهانی آن 49 درصد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی