عصر بازار

مدیرکل تعاون مازندران خبر داد؛

سهم ۳۵۰ میلیارد تومانی مازندران در طرح توسعه اشتغال روستایی

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی مازندران از اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان به عنوان سهم مازندران در طرح توسعه و ایجاد اشتغال روستایی خبر داد.

سهم ۳۵۰ میلیارد تومانی مازندران در طرح توسعه اشتغال روستایی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری در نشست توجیهی فنی نحوه برخورداری از تسهیلات اشتغال روستایی و نحوه استفاده از ضمانت نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون برگزار شد، به تاکید دولت به اشتغال‌زایی روستایی از اختصاص 350 میلیارد تومان سهم مازندران در طرح توسعه و ایجاد اشتغال روستایی مازندران خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای نخستین‌بار از سوی دولت در حوزه اشتغال با تاکید بر اشتغال روستایی اتفاق افتاده است.

    وی تصریح کرد: به دلیل نو بودن طرح ممکن است با مشکلاتی نیز مواجه شویم اما در جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی تلاش برای تحقق این طرح امری لازم و ضروری است.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به ثبت‌نام شمار زیادی از مردم استان در سامانه «کارا» خبر داد و گفت: این تسهیلات به طرح هایی واگذار می‌شود که ضمانت اجرایی داشته و اشتغال ایجاد کند.

    این مسؤول هدف دولت از اجرای این طرح را ایجاد اشتغال در روستاها با حفظ بافت روستایی عنوان کرد و افزود: به همین دلیل بودجه خوبی را به استان مازندران اختصاص داده است که طیف وسیعی از فعالیت‌های تولید در بخش روستاها را در بر می‌گیرد.

    اصغری تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار مازندران تأکید بسیار زیادی بر اجرای مطلوب طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری دارند و این مهم به صورت بسیار ویژه‌ای در حال پیگیری است.

    وی با تشریح حمایت‌های دولت در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در روستاها ادامه داد: با اجرای طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، به طور حتم شاهد توسعه پایدار در روستاهای مازندران خواهیم بود.

    دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران گفت: به هیچ عنوان هدفمان پاشش پول در جامعه نیست بلکه کیفیت بالای کار و در نهایت ایجاد اشتغال واقعی ملاک کار است که به صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری آن هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو