عصر بازار

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور:

پاداش قهرمانان ورزشی پرداخت خواهد شد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور روز شنبه اعلام کرد که معوقات حقوق پیشکسوتان سال ۹۵، بیمه گذاران و بخشی کمی از پاداش های باقیمانده قهرمانان مدال آور سال ۹۳ تا پایان فصل نخست سال ۹۷ پرداخت خواهد شد.

پاداش قهرمانان ورزشی پرداخت خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد خرم  افزود: معوقه حقوق پیشکسوتان و مستمری بگیران این صندوق مربوط به سال 95 است که با حمایت وزیر ورزش و جوانان معوقه یک ماه آن تا پایان اسفند ماه امسال واریز می شود.

    وی ادامه داد: بقیه معوقات نیز تا 6 ماه نخست سال 97 پرداخت خواهد شد.

    مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در باره پرداخت بخشی از معوقات پاداش مدال آوران سال 93 که پیش از این قرار بود تا پایان خرداد ماه سال 95 پرداخت شود، گفت: 334سکه مربوط به پاداش مدال آوران سال 93 باقیمانده است که به دلایل کمبود منابع مالی و اعتباری هنوز به برخی از قهرمانان پرداخت نشده است و در نشست هیات مدیره این صندوق وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که باید تمامی معوقات پرداخت شود و هیچ بدهی به قهرمانان نداشته باشیم.

    خرم اضافه کرد: تلاش کردم تا این سکه ها از معوقات پاداش قهرمانان در همین ماه (اسفند96) پرداخت شود که به دلیل تامین نشدن منابع مالی به سال آینده موکول شد.

    آئین تجلیل از مدال آوران سال 93 ورزش کشور اسفند ماه سال95 با حضور رئیس جمهوری برگزار و در آن به قهرمانان 26 رشته ورزشی حدود هشت هزار و 752 حواله سکه اهدا شد.

    مدیرعامل سابق این صندوق همان مقطع اعلام کرده بود که با تامین اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان و دولت، کار توزیع پاداش قهرمانان براساس جدول زمان بدی از هفتم اردیبهشت 95 در محل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور آغاز و تا پایان خردادماه همان سال ادامه دارد.

    مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در باره معوقات بیمه تکمیلی قهرمانان و پیشکسوتان هم توضیح داد که این در حال بروزرسانی و پرداخت است و انشالله تا پایان سال این معوقات پرداخت می شود.

    خرم تاکید کرد که ماهیت وجودی این صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است و در دوره مدیریت جدید این صندوق تلاش داریم تا با تکریم به این عزیزان و پیشکسوتان ورزشی نیازمند واقعی، بازنگری در پرداختی ها از سوی این صندوق صورت گیرد.

    وی ادامه داد: این موضوع در هیات مدیره صندوق در دستور کار قرار گرفت و پس از تصمیم گیری نهایی این تغییرات به منظور رفاه حال پیشکسوتان و مستمری بگیران به شیوه های مختلف اعمال می شود.

    مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان درباره فعال شدن شرکت های زیرمجموعه ی این صندوق گفت: اکنون در حال فعال کردن این شرکت ها برای ارائه خدمات بهتر به جامعه ورزش کشور هستیم.

    همچنین این صندوق را آمادگی دارد در راستای حمایت از نام آوران و پیشکسوتان ورزشی میزبان قهرمانان در مشهد به صورت رایگان باشد.

    وی از افزایش 20 درصدی بودجه این صندوق در سال 97خبرداد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو