عصر بازار

آغاز توزیع سبد کالای نوروزی به بازنشستگان شهرداری‌ تهران

عصر اعتبار- توزیع نزدیک به۲۰ هزار سبد کالای نوروزی ویژه خانواده‌های بازنشستگان شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و شهرهای همجوار آغاز شد.

آغاز توزیع سبد کالای نوروزی به بازنشستگان شهرداری‌ تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، این سبدهای کالا به عنوان پنجمین و ششمین سبد کالای سال 96 در اختیار خانواده‌های بازنشستگان شهرداری قرار می‌گیرد. همچنین توزیع این بسته‌ها پس از انجام نظرسنجی از 10 هزار بازنشسته شهرداری تهران در خصوص نحوه دریافت سبد کالا و مطابق با نظر هیات مدیره سازمان صورت گرفته و طی روزهای پایانی سال، توزیع آن به صورت کامل انجام می شود.

    از جمله ویژگی‌های این دوره سبد کالای بازنشستگان شهرداری تهران، افزایش حجم سبد در مقایسه با سبدهای سال گذشته است تا شاهد هرچه پربارترشدن سبد کالای نوروزی بازنشستگان شهرداری باشیم.

    بهره‌گیری از برندهای معتبر مواد غذایی، نظارت دقیق بر نحوه تولید، بسته‌بندی و توزیع بسته‌ها و تحویل در منزل بازنشستگان به همراه فهرست اقلام تهیه شده، از جمله اقدامات صورت گرفته برای تهیه و توزیع هرچه بهتر سبدهای کالای نوروزی بازنشستگان شهرداری تهران است.

    با برنامه ریزی صورت گرفته، کار توزیع سبد کالا تا روزهای پایانی اسفندماه به پایان خواهد رسید تا همه بازنشستگان از این سبدها برای نوروز 97 بهره مند شوند.

    براساس گزارش  سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، کسانی که از دریافت سبد کالا به هر دلیلی جا مانده اند نیز در دور دوم توزیع که پس از پایان مرحله اول توزیع، آغاز خواهد شد، سبد کالای خود را دریافت خواهند کرد. همچنین ویژه نامه نورزی نشریه فصل نوین ویژه ایام عید آماده شده و طی روزهای آتی به در منزل بازنشستگان ارسال خواهد شد و برای بازنشستگان ساکن شهرستان ها یا خارج از کشور نیز معادل ریالی سبد کالای نوروز به حساب شان واریز می شود تا برای خرید مایحتاج عید نوروز سال جدید اقدام نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی