عصر بازار

رئیس اتحادیه هتل‌ و هتل‌آپارتمان‌ خبر داد:

تخفیف ۵۰ درصدی برای فرهنگیان

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه هتل‌ و هتل‌آپارتمان‌ گفت: با برنامه‌ریزی‌های مختلف برای جذب مسافر در تهران من‌جمله تخفیف ۴۰ درصدی برای تمام مسافران و تخفیف ۵۰ درصدی برای فرهنگیان پیش‌بینی می‌شود ۵۰ درصد از ظرفیت هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های این شهر اشغال شود.

تخفیف ۵۰ درصدی برای فرهنگیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، محمدعلی فرخ‌مهر در خصوص تدابیر اندیشیده شده در ایام نوروز برای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران گفت: اصلی‌ترین برنامه پیش روی ما اعمال تخفیف برای قیمت‌هاست به‌گونه‌ای که از تاریخ 28 اسفند تا 13 فروردین ما به میزان 40 درصد در قیمت‌های هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها برای مسافران خارجی و داخلی تخفیف در نظر گرفته‌ایم که این تخفیف برای فرهنگیان محترم 50 درصد خواهد بود.

    وی افزود: شهرداری تهران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با هماهنگی‌های به عمل آمده در هتل‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها و مکان‌های از پیش تعیین شده مراسم تحویل سال و سفره هفت سین را خواهند داشت. علاوه بر این بحث تهران‌گردی از سوی برخی سازمان‌های مربوطه اجرا خواهد شد.

    فرخ مهر در خصوص نرخ‌های هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در ایام نوروز گفت: قیمت‌ها همان قیمت‌های سال گذشته است و تغییری در آن صورت نگرفته است.

    رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان تصریح کرد: در این ایام سال تهران از آب و هوای مناسبی برخوردار است و فضا برای گردشگری ارزشمند است؛ که این مسائل در کنار جشنواره‌های برنامه‌ریزی شده در بوستان‌ها و پارک‌ها جاذبه گردشگری این استان را بالا می‌ّبرد.

    وی در خصوص تعداد هتل‌ و هتل‌اپارتمان‌ گفت:تهران 140 هتل و هتل‌آپارتمان و حدود 180 مهانپذیر و اقامتسرا دارد.

    فرخ‌مهر در خصوص ظرفیت تکمیل شده هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها در ایام نوروز 96 گفت: در سال گذشته به صورت میانگین 40 تا 45 درصد از ظرفیت هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها تکمیل شد که پیش‌ّبینی ما با توجه به برنامه‌ریزی‌هیا صورت گرفته تکمیل حدود 50 درصدی اقامتگاه‌ها در ایام نوروز 97 خواهد بود.

    رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان در پایان تصریح کرد: هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها در ایام نوروز بیشتر بر روی قیمت‌ها و آیین لحظه تحویل سال و سفره هفت‌سین تمرکز دارند و سایر برنامه‌ها بر سازمان‌های دیگر مانند سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری و سازمان‌های مشابه محول می‌شوند که با هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه‌های قابل توجهی نیز از سوی این مراکز اجرا خواهد شد تا خاطرات خوبی برای مسافران در تهران ایجاد شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو