عصر بازار

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک:

سرمایه ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع افزایش نمی‌یابد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از افزایش نیافتن سرمایه صندوق‌های ضمانت در بودجه سال آینده خبر داد.

سرمایه ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع افزایش نمی‌یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدحسین مقیسه در ارتباط با افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت در سال آینده که شامل صندوق های ضمانت صادرات، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک و صندوق ضمانت صنایع الکترونیک می‌شود اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش ویژه‌ای را برای افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت در دستور کار قرار داد اما آخرین خبرها حاکی از این است که بند مربوط به افزایش سرمایه این صندوق‌ها در لایحه بودجه سال آینده حذف شده است.

    وی ادامه داد: تلاش‌ها در راستای افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت به منظور نقش‌آفرینی آن ها در طرح‌هایی هم چون اشتغال مناطق روستایی، مناطق کمتر برخوردار و نیز به منظور صدور ضمانت‌های روزانه بود تا بتوان در فعالیت متفاوت مربوط به این سه صندوق شاهد رشد بود.

    مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با بیان اینکه افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز دولت در لایحه بودجه سال 1397 لحاظ شد، بیان کرد: آخرین خبرها حاکی از این است که بند مربوط به افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت در کمیسیون تلفیق حذف شده است.

    به گفته مقیسه افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت موجب خواهد شد تا واحدهای تولیدی با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت‌های صنعتی و تجاری خود را داشته باشند؛ بنابراین عدم افزایش سرمایه صندوق‌های ضمانت موجب خواهد شد روند رو به رشد این صندوق‌ها دچار خلل شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی