عصر بازار

فرمانده سپاه امامت تبریز:

هم افزایی میان بانک قرض الحسنه مهرایران و خیرین، به توانمندسازی نیازمندان کمک می کند

عصر اعتبار- سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: تقویت همکاری ها و انتقال بخشی از گردش مالی و سپرده گذاری های جامعه خیرین، سازمان ها و نهادها در شعب بانک قرض الحسنه مهرایران می تواند کمک شایانی به افزایش توان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه داشته باشد.

هم افزایی میان بانک قرض الحسنه مهرایران و خیرین، به توانمندسازی نیازمندان کمک می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی و مأموریتی که بر عهده آن محول شده است همپای سازمان های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به توانمندسازی افراد جامعه هدف و به اشتغال آنها می اندیشد.
    بانک قرض الحسنه مهرایران به معنای واقعی در عرصه ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اشاعه خدمات بانکداری اسلامی گام برداشته و تعامل ارزنده ای را در سنوات گذشته با نهادهای حمایتی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب از خود نشان داده است.
    مبنای اصلی این بانک از بدو تاسیس بر کمک، مساعدت و یاری به محرومان قرار گرفته و در راستای تعمیق و توسعه موازین بانکداری اسلامی اقدامات شایسته ای را انجام داده است و تلاش می کند تا گرفتاری های مردم در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی به حداقل برسد.
    سرهنگ صفدری فرمانده سپاه امامت تبریز در دیدار با سیدرضا منافی آذر مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: با جذب و تمرکز حسابهای خیرین در این بانک می توان موجبات توانمندی و بهبود وضعیت معیشتی اقشار محروم جامعه را فراهم کرد.
    وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت خیرین جامعه در حل نیازهای اساسی نیازمندان افزود: کمک های خیرین و سپرده گذاری سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر این بانک به هموطنان دارد.
    در ادامه، منافی آذر مدیرشعب استان آذربایجان شرقی بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از محل منابع قرض الحسنه جذب شده توسط مردم، نهادها و سازمان ها و تخصیص آن به بخش های مختلف، در تنظیم روابط و مناسبات اقتصادی تاثیر گذار است.
    وی تصریح کرد: این بانک تمامی خدمات خود را بر بستر قرض الحسنه انجام می دهد و با انجام بازاریابی مستمر به تجهیز منابع خود می پردازد و از محل تجمیع منابع خرد، با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به رفع احتیاجات ضروری جامعه کمک می کند.
    منافی آذر ادامه داد: قطعاً خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند در رفع نیازهای مالی افراد کم درآمد و تلاشگران عرصه های اقتصادی موثر باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو