عصر بازار

معاون توسعه مدیریت سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد:

ابلاغ ۹ برنامه راهبردی بیمه سلامت برای تدوین برنامه عملیاتی سال۹۷

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران از ابلاغ ۹ برنامه راهبردی برای تدوین برنامه عملیاتی سال ۹۷ خبر داد.

ابلاغ ۹ برنامه راهبردی بیمه سلامت برای تدوین برنامه عملیاتی سال۹۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، شاهرخ رامزی در جلسه بررسی پیش‌نویس برنامه عملیاتی سال 97 گفت: تامین منابع یکی از مشکلات سازمان بیمه سلامت ایران است. با وجود مشکلاتی که در سال جاری با آن روبرو بودیم، با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم در شش ماهه اول سال 2 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار اخذ کرده و به استان‌ها اختصاص دهیم. این در حالی است که در نیمه دوم سال هم حدود 8 هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان‌ها به منظور پرداخت مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها قرار گرفت.

    وی ادامه داد: بدهی سازمان در زمان مدیریت جدید مربوط به مهر ماه سال 95 بود. در حال حاضر در مقایسه با سنوات قبل در شرایط بهتری قرار داریم.

    رامزی به افزایش 10 درصدی اعتبارات سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: با موافقت سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصاد و دارایی افزایش 10 درصدی اعتبارات ابلاغ شد که امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم گام‌های موثری در جهت پرداخت بدهی‌ها برداریم تا در نهایت یک سال بی‌نظیر در جهت عملکرد مثبت سازمان بیمه سلامت ایران محقق شود.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران به برنامه عملیاتی سازمان اشاره کرد و افزود: با توجه به ابلاغ اسناد بالادستی و برنامه توسعه ششم، تکالیفی بر عهده سازمان گذاشته شده است به همین دلیل لازم بود در برنامه‌های عملیاتی سازمان، با رویکرد و شیوه جدیدی نسبت به تنظیم برنامه‌های عملیاتی و راهبردی اقدام کنیم.

    وی ادامه داد: با تلاش شورای سیاستگذاری 9 برنامه راهبردی توسط مدیرعامل سازمان ابلاغ و ضوابط تدوین و طراحی برنامه عملیاتی در دستور کار دفتر برنامه و بودجه قرار گرفت.

    رامزی تاکید کرد: حتی اگر برنامه‌های راهبردی خوبی طراحی شده باشد، مهم توان و بهره اجرایی است که باید به آن توجه کنیم. ما باید قابلیت‌های لازم برای اجرا و تحقق برنامه را در بدنه سازمان ایجاد کنیم تا به اهداف دست یابیم.

    وی گفت: مبنای اقدامات سازمان بیمه سلامت ایران در سال 97 در زمینه تخصیص اعتبارات، تنظیم تفاهم‌نامه با استان‌ها و ارزیابی عملکرد تمام حوزه‌ها براساس برنامه عملیاتی خواهد بود.

    معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در پایان بیان کرد: امیدواریم اقداماتی که در راستای برنامه عملیاتی به عنوان یک اقدام ارزشی مبتنی بر خرد جمعی در سازمان شکل گرفته است، پایه و مبنایی برای فعالیت‌ها و رشد بیشتر سازمان در جهت ارائه خدمت مناسب به مردم و مدیریت منابع باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی