عصر بازار

دیدار مدیران تامین اجتماعی تهران با استاندار

عصر اعتبار- مدیرکل اموراستان‌های سازمان تامین اجتماعی به همراه مدیران کل تامین اجتماعی غرب، شرق و شهرستان های تهران و مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با استاندار دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیران تامین اجتماعی تهران با استاندار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، رضا امینی مدیرکل اموراستان‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تعهدات کوتاه‌ وبلندمدت برای بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران گفت: سازمان تامین‌اجتماعی نزدیک به ٤٢ میلیون نفر از جمعیت را تحت پوشش خدمات خود دارد.

    وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به دلایل وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلاتی که در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی وجود دارد، سازمان تامین‌اجتماعی شرایط سختی را پشت سر می‌گذراند، افزود: در چنین شرایطی این سازمان در تلاش است که خدمات خود را در بهترین شرایط و سریع‌ترین زمان ارائه ‌کند.

    امینی با بیان اینکه در چنین شرایطی مدیریت و هدایت این سازمان از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی کشور، سازمان تامین اجتماعی علاوه انجام ماموریت‌های معمول خود، اقدام به ساخت مراکز درمانی، بیمه‌ای و بهسازی فضاهای موجود کرده است.

    وی انجام هتلینگ بیمارستانی، گسترش بهره‌مندی از خدمات IT را از این جمله دانست و اظهار داشت: در این سه سال اخیر علاوه بر اینکه تمامی مراکز درمانی قدیمی سازمان بازسازی کامل شد، طرح هتلینگ نیز در این مراکز اجرایی شد که با این این اقدام شاهد ایجاد فضایی بسیار مناسب برای بهره‌مندی مراجعان هستیم.

    مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه نهضت IT یکی از برنامه اجرایی مدیریت این سازمان بوده است که شاهد اثرات مفید آن در سازمان برای مخاطبان هستیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون اکثر کارفرمایان و بیمه‌پردازان سازمان بدون مراجعه به واحدهای اجرایی سازمان، خدمات مختلفی را به طور مکانیزه دریافت می‌کنند. از آن جمله می‌توان پرداخت الکترونیکی حق بیمه، ابلاغ الکترونیکی احکام، بازرسی مکانیزه، پرداخت متمرکز مستمری‌ها، پرداخت الکترونیکی حق بیمه بیمه‌شدگان خاص (رانندگان، حرف و مشاغل، رانندگان، کارگران ساختمانی)، نمایش نمایه‌ توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان وسایر اطلاعات بیمه‌ای و..... را نام برد که به بیش از ٤٢ میلیون بیمه شده و مستمری‌بگیر آنلاین به صورت طراحی اپلیکیشن از طریق تلفن‌های همراه ارائه می‌شود .

    در ادامه این نشست هریک از مدیران کل تامین اجتماعی استان تهران با ارائه گزارشی عملکرد حوزه تحت پوشش خود را بیان کردند.

    محمدحسین مقیمی استاندار تهران ضمن اظهار رضایت از نحوه عملکرد سازمان تامین اجتماعی نسبت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اظهار داشت: معتقدیم که ارائه خدمات درست و ارزشمند به مردم صرفاً در قالب سازمان‌های قوی و شایسته محقق می‌شود و بی‌تردید یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین سازمان‌ها در راستای حمایت، تکریم و رضایتمندی جامعه هدف، سازمان تامین‌اجتماعی است.

    وی با اذعان به اهمیت وجود سازمان تامین‌اجتماعی در حمایت از گروه‌های مختلف اجتماعی به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه، احساس تکلیف سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی در عمل به تعهدات خود را ضروری دانست .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی