عصر بازار

با هدف گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان انجام شد

سپرده گذاری ۲ میلیاردی یکی از مساجد تهران در صندوق کمیته امداد

عصر اعتبار- یکی از مساجد تهران با هدف کمک به رفع مشکل نیازمندان ۲ میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت وابسته به کمیته امداد سپرده گذاری کرد.

سپرده گذاری ۲ میلیاردی یکی از مساجد تهران در صندوق کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی رضا پیران، مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این صندوق در سال 96 از تفاهم نامه با مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز خبر داد.

    وی با بیان اینکه مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران دو میلیارد تومان در این صندوق سپرده گذاری کرده است، گفت: 800 نفر از خادمان واجد شرایط معرفی شده ازطرف این مرکز می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

    وی با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق امداد ولایت در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن، اشتغال و محکومان جرائم غیر عمد به نیازمندان پرداخت می‌شود، بیان کرد: این صندوق از سپرده گذاری خیران، ادارات وسایر دستگاه‌ها استقبال می‌کند و طبق تفاهم نامه به معرفی شدگان طرف مقابل تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

    مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران به دیگر فعالیت‌های این صندوق در سال 96 اشاره کرد و ادامه داد: در 11 ماه گذشته 81 هزار فقره سپرده گذاری درصندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران صورت گرفته است.

    پیران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از 58 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: این مبلغ برای 11 هزار و 196 فقره تسهیلات کارگشایی به میزان 33 بیش از میلیارد تومان وهزار و 617 فقره تسهیلات اشتغال زایی به مبلغ بیش از 24 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

    وی به سقف پرداختی تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت اشاره و بیان کرد: سقف پرداخت تسهیلات کارگشایی تا پنج میلیون تومان و تسهیلات اشتغال زایی تا 35 میلیون تومان است.

    مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تهران، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع را از اهداف و چشم اندازهای این صندوق عنوان کرد.

    پیران با اشاره به نحوه سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، گفت: سپرده گذاران حقیقی و حقوقی می‌توانند علاوه بر افتتاح حساب عادی، با افتتاح حساب ویژه افراد مورد نظر خود را بر اساس ضوابط بانک مرکزی برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.

    وی همچنین به تعداد شعب و عاملین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان تهران اشاره کرد و ادامه داد: دو شعبه از این صندوق در کلان شهر تهران واقع در خیابان فرجام و خیابان مالک اشتر و 44 عامل در دفاتر کمیته امداد کار پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برعهده دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی