عصر بازار

جدول زمانبندی پرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی ولیعصر رباط کریم

عصر اعتبار- وجود سپرده گذاران شرکت تعاونی ولی عصر(عج) رباط کریم براساس حروف الفبا در روزهای تعیین شده در دفاتر آن شرکت ، توسط بانک کشاورزی پرداخت می شود.

جدول زمانبندی پرداخت وجوه سپرده‌گذاران تعاونی ولیعصر رباط کریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس اعلام بانک کشاورزی، سپرده گذاران شرکت تعاونی ولیعصر (عج) رباط کریم می توانند بر اساس زمانبندی ذیل، از 14 تا 23 اسفند با در دست داشتن مدارک شناسایی برای تکمیل مدارک و اخذ کارت اعتباری به شعب تعیین شده بانک کشاورزی مراجعه کنند.

    1- از حرف الف تا انتهای حرف ث در 9 روز کاری در شعبه ولیعصر رباط کریم به آدرس: رباط کریم - بلوار امام - جنب مصلی.

    2- از حرف ج تا انتهای حرف ر در 9 روز کاری در شعبه سجادیه به آدرس: منطقه سه راه عادلان - سلطان آباد - جاده ساوه - دوازده متری امام سجاد روبروی کوچه سوم.

    3- از حرف ز تا انتهای حرف ع در 9 روز کاری در شعبه ولی عصر نسیم شهر به آدرس: نسیم شهر- بعد از میدان هفت تیر- روبروی خیابان دوم.

    4- از حرف غ تا انتهای حرف ل در 8 روز کاری در شعبه قلعه میر رباط کریم به آدرس: منطقه سه راه عادلان - بلوار اصلی قلعه میر.

    5- از حرف م تا آخر در 9 روز کاری در شعبه صالحیه به آدرس: گلستان (صالح آباد) ابتدای شهر صالحیه.

    لازم به ذکر است از 23 تا 28 اسفند نیز برای سپرده گذارانی که به هر دلیل امکان مراجعه و دریافت وجه خود را نداشته اند، پیش بینی برای پرداخت به عمل آمده است.

    براساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از امروز (دوشنبه 14 اسفندماه 1396) به استناد مصوبه کمیته منتخب سران محترم سه قوه و با اتکاء به دارایی هایی شناسایی شده تعاونی «ولی عصر رباط کریم» سپرده سپرده گذاران این تعاونی ها با عاملیت بانک کشاورزی تعیین تکلیف خواهد شد.

    سپرده گذاران تعاونی ولیعصر رباط کریم می توانند سپرده خود را دریافت و یا نزد بانک کشاورزی و سپرده گذاری کنند. در این مرحله سپرده سپرده گذاران تا یک میلیارد ریال پرداخت خواهد شد و به سپرده گذاران دارای سپرده های بالاتر از یک میلیارد ریال نیز تا یک میلیارد ریال پرداخت می شود

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی