عصر بازار

اپلیکیشن «موبایلت» به‌صورت رسمی رونمایی شد

عصر اعتبار- بانک سامان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، از درگاه جدید ارایه خدمات بانکداری مدرن خود با نام «موبایلت» رونمایی کرد.

اپلیکیشن «موبایلت» به‌صورت رسمی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دارندگان انواع حساب‌های سامانی با استفاده از موبایلت می‌توانند خدمات نوین بانکداری همراه، شامل انتقال وجه به کارت، سپرده، پایا و حتی ساتنا، خدمات مرتبط با چک و تسهیلات و دیگر امور بانکی خود را به سهولت انجام دهند.

    براساس این گزارش، امکان استفاده از خدمات «موبایلت» برای افرادی که در بانک سامان حساب ندارند نیز فراهم شده است. همه کاربران این اپلیکیشن می‌توانند از خدمات پرداخت، اعم از پرداخت قبوض خدماتی (همچون آب، برق، تلفن همراه و تلفن ثابت)، خرید شارژ تلفن‌همراه، خرید بسته اینترنت و پرداخت جریمه خودرو استفاده کنند.

    این گزارش حاکی است، استفاده از خدمات متنوع بانکداری همراه در «موبایلت» برای مشتریان بانک سامان، با استفاده از شناسه مشتری و رمز نت‌بانک امکان‌پذیر است. سایر دارندگان کارت‌های شتابی نیز برای استفاده از خدمات پرداختی «موبایلت» کافی است تا پس از نصب آن، وارد «خدمات پرداخت» شوند.
    علاقمندان برای دریافت نسخه iOS و اندروید برنامه «موبایلت» می‌توانند به وب‌سایت بانک سامان به نشانی  http://www.sb24.com منوی موبایلت مراجعه کنند و با استفاده از پسورد نت‌بانک خود وارد این اپلیکیشن شوند و در صورت نداشتن پسورد به شعب بانک سامان مراجعه کنند. مرکز سامان ارتباط با شماره 0216422 به صورت 24ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی کاربران موبایلت خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی