عصر بازار

برگزاری نشست فعالان اقتصادی اصفهان با مدیران ارشد بانک گردشگری

عصر اعتبار- جمعی از مشتریان و فعالان اقتصادی استان اصفهان به منظور هم اندیشی و بررسی ظرفیت های همکاری موجود، در نشستی با مدیران ارشد بانک گردشگری شرکت کردند.

برگزاری نشست فعالان اقتصادی اصفهان با مدیران ارشد بانک گردشگری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این نشست که در روز 16 اسفند ماه در شهر اصفهان و با حضور «رضا کامران»، معاون شعب و امور مشتریان، «مسعود قرائتی»، معاون اعتبارات و امور بین الملل و جمعی از مدیران اجرایی بانک گردشگری برگزار شد، معاون شعب و امور مشتریان ضمن معرفی سابقه و عملکرد این بانک و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار، گفت: «هدف از برگزاری این نشست، مشتری مداری و بهره مندی از نظرات فعالان اقتصادی استان اصفهان، به عنوان یکی از قطب های صنعتی و کسب و کار کشور، به منظور ارتقای خدمات و بهره مندی بیشتر از ظرفیت های همکاری مشترک میان دو طرف است». کامران افزود: «بانک گردشگری با توجه به رسالتی که در حوزه فعالیت های مرتبط با صنعت گردشگری و ارتقای توانمندی های کشور در این بخش دارد، اقدام به سرمایه گذاری های گسترده در ایجاد زیرساخت های گردشگری در کشور کرده است که پروژه سیتی سنتر اصفهان به عنوان یکی از پروژه های کلان گردشگری و تجاری کشور و نیز پروژه میکامال کیش دو نمونه از این فعالیت ها هستند».

    همچنین در این نشست، معاون اعتباری و امور بین الملل بانک گردشگری، ضمن تبیین امکانات این بانک در ارائه خدمات ارزی به فعالان اقتصادی گفت: «بانک گردشگری در حال حاضر با تکمیل زنجیره خدمات ارزی خود، آماده همکاری و تامین نیازهای بازرگانان، صاحبان کسب و کار و فعالین اقتصادی در این حوزه است». قرائتی اضافه کرد: «ما در حال حاضر ارتباطات خوبی با بانک های کشورهای مختلف از جمله آلمان، سوییس، اسپانیا، چین، ارمنستان، کره جنوبی، ترکیه و هندوستان داریم و با استفاده از این ظرفیت ها بازرگانان ایرانی به ویژه فعالین اقتصادی این استان می توانند از خدمات موجود برای نقل و انتقال پول و دریافت ضمانت نامه های ارزی استفاده کنند». فعالیت در حوزه تسهیلات ریفاینانس به ویژه در بخش مواد غذایی و دارویی، اعتبارات اسنادی و بروات اسنادی، از دیگر حوزه های مورد تاکید وی در معرفی خدمات بخش بین الملل بانک گردشگری بود.

    گفتنی است پیش از این نیز نشست های مشابهی با هدف برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان کسب و کار و شناخت نیازها و ظرفیت ها با حضور مدیران ارشد بانک گردشگری برگزار شده اند. بانک گردشگری به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در بخش گردشگری شناخته می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو