عصر بازار

آغاز اولین جشنواره پایانه های فروشگاهی کوثر

عصر اعتبار- موسسه اعتباری کوثر در نظر دارد به پاس قدردانی از پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی "جشنواره یاس" را برگزار نماید.

آغاز اولین جشنواره پایانه های فروشگاهی کوثر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ پرداخت الکترونیکی، جشنواره پایانه های فروش متصل به حساب های موسسه اعتباری کوثر "یاس" از 15 اسفندماه آغاز شده است.

    بر اساس این گزارش، در جشنواره "یاس" که از 15 اسفند الی 25 خردادماه 1397 برگزار می‌شود تمامی دارندگان کارت خوان‌های موسسه اعتباری کوثر و همچنین دارندگان کارت های شتابی به شرط استفاده از پایانه های فروشگاهی این موسسه می‌توانند با کسب امتیازهای لازم در جشنواره شرکت کنند و با ماندگاری حساب و افزایش تعداد تراکنش ها  امتیاز بیشتری جهت برخورداری از جوایز ویژه این جشنواره کسب کنند.

    این گزارش می افزاید: زمان قرعه کشی جشنواره ویژه پایانه های فروش موسسه اعتباری کوثر، روز چهارشنبه  3/5/1397 همزمان با ولادت امام رضا (ع) است.

    پذیرندگان پایانه های فروشگاهی و دارندگان کارت های شتابی علاقه مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به هریک از 352 شعبه موسسه اعتباری کوثر و یا از طریق سامانه پاسخگوی کوثر به  شماره 42830-021 اطلاعات لازم را کسب نمایند.

    خاطرنشان می گردد؛ مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین اخبار و خدمات به کانال رسمی موسسه اعتباری کوثر در رسانه اجتماعی تلگرام به آدرس http://kosarfci_ir@ مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی