عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت:

اشتغال خرد اقتصادمقاومتی را عملیاتی می کند

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بر ایجاد اشتغال خرد در جهت پیشبرد اهداف اقتصادمقاومتی تاکید کرد و گفت: : اقتصاد مقاومتی، اقتصادی مردم محور و پایدار است و باید با مشارکت مردم روند توسعه کسب وکار را بهینه کرد.

اشتغال خرد اقتصادمقاومتی را عملیاتی می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدحسین حسین زاده در پانزدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در ساری افزود: با تزریق پول مشکل اشتغال کشور حل نمی شود و مکانیزم تزریق پول بانک ها باید تغییر کند.کارآفرین پول خلق می کند ونه اینکه پول بگیرد.
    وی با تاکید بر اینکه دولت باید در حوزه اقتصاد به سیاستگذاری و نظارت بپردازد و کارها را به بخش خصوصی واگذار کند، اظهارداشت: لازم است طرح های اقتصاد مقاومتی را به سمتی پیش ببریم که اعتبار و اجرای آن از سوی مردم و یا نهادهای مردمی انجام شود.
    به گفته حسین زاده از دولت، توقعی جز بهبود فضای کسب و کار نباید داشت و اشتغال واقعی با رونق کسب و کار خانگی تحقق می یابد.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه دودانگه ساری با محوریت روستای دادوکلا درحمایت توسعه ای شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت قرار گرفته است، تصریح کرد : بارونق کسب وکارخانگی هرخانه یک کارخانه می شود واز مهاجرت روستاییان جلوگیری می شود.
    حسین زاده از پایلوت قرار گرفتن دو روستای دیگر برای توسعه کسب وکار خرد در مازندران خبر داد وگفت: روستای دادوکلای مازندران به عنوان پایلوت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و بدنبال سیستمی هستیم تا روستاییان پس از توانمند شدن، تولید و اشتغال روستایی را حفظ و تقویت کنند.
    وی در ادامه با اشاره به الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت گفت: بانک با مشارکت چهار مجموعه دیگر(انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت و پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف) در قالب شبکه کارآفرینی اجتماعی رسالت به کارآفرینی اجتماعی می پردازند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو