عصر بازار

سخنگوی دولت:

سال آینده وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد بود

عصر اعتبار- سخنگوی دولت گفت: سال آینده وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد بود.

سال آینده وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، نوبخت در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به چشم‌انداز اقتصادی کشور در سال آینده گفت: در سال آینده بیش از 126 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و با مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک‌های خصوصی در نظر گرفته‌ایم.

    سخنگوی دولت همچنین درباره پرداخت حقوق و عیدی گفت: پرداخت عیدی‌ها از 15 بهمن‌ماه شروع شد و طی روزهای آینده نیز حقوق تمام کارکنان دولت به صورت کامل پرداخت می‌شود.

    وی افزود: همچنین بیش از30 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده و 4 هزار و 500 میلیارد تومان دیگر نیز در دست توزیع است و ما سعی داریم از منابع دیگری نیز برای پرداخت در حوزه عمرانی استفاده کنیم.

    نوبخت با بیان اینکه در سال آینده وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد بود، گفت: پیش از این در شرایطی قرار داشتیم که نفت با قیمت کمتر از 40 دلار به فروش می‌رسید اما خوشبختانه امروز فروش نفت به بیش از 60 دلار رسیده و این در حالی است که به طور متوسط فروش نفت با بشکه‌ای 51 دلار انجام می‌شد.

    سخنگوی دولت در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مورد اهمیت در برابر ما حقوق بازنشستگان است که رقم قابل توجه 3 هزار و 400 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت و علاوه بر آن برای اشتغال بیش از یک میلیون نفر، 73 هزار و 400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

    وی در بخش دیگری از سخنانش از در دستور کار بودن فاز اول اتوبان تهران - شمال در سال 97 خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی