عصر بازار

مجامع سالیانه ی استانی بانک قوامین در سال ۹۶؛

با بررسی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان شمالی پایان گرفت

عصر اعتبار- سی و دومین مجمع استانی این بانک با حضور مدیریت شعب استان خراسان شمالی و به ریاست مدیرعامل بانک قوامین برگزار گردید.

با بررسی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان شمالی پایان گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  با برگزاری این مجمع، پرونده مجامع استانی در سال 96 بسته شد.در این مجمع که معاونین مدیرعامل و روسای ادارات مرتبط حضور داشتند مدیرکل شعب استان خراسان شمالی به همراه مدیران ستادی استان مربوطه حاضر و به بیان عملکرد خود  در طی سال های 94 ، 95 و 96 پرداختند.

    عابدی پور طی گزارشی ضمن تشریح وضعیت استان و پتانسیل های موجود از عملکرد همکاران خود دفاع کرد و گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته در بخشهای مختلف ارائه داد.
    مدیرکل شعب استان خراسان شمالی در پایان صحبت هایش برگزاری جلسات تحلیل عملکردی آماری استان ها را موجب روشنگری و شناخت بیش از پیش نقاط ضعف و قوت استانها دانست و از اولیاء بانک بابت برگزاری مجمع تشکر کرد.
    این گزارش حاکی است دکتر تقی نتاج در پایان مجمع ضمن تقدیر از زحمات همکاران استان خراسان شمالی از عملکرد ارائه شده قدردانی کرد. مدیرعامل بانک قوامین اهتمام کارکنان در خدمت رسانی  صادقانه به مشتریان بانک را یکی از دلایل توفیقات حاصله برای کارکنان بانک در سال 96 دانست و بر تقویت این مولفه در بین همکاران تأکید کرد.
    دکتر تقی نتاج با اشاره به اینکه این مجمع آخرین مجمع استانی در سال 96 بین 32 مدیریت استانی قوامین بوده نتایج حاصله را قابل قبول دانست و اظهار امیدواری کرد معاونت نظارتی بانک با استفاده از اطلاعات بدست آمده در سلسله مجمع های برگزار شده برنامه ریزی جامعی را برای مجامع استانی سال 97 داشته باشد.
    مدیرعامل بانک قوامین همچنین از تشویق 5 استان برتر از لحاظ امتیاز گیری در این مجامع و 3 استان که از لحاظ ارتقاء ، رتبه ی برتر داشته اند  خبر داد  و  افزود  شناسایی  نقاط  قابل  بهبود در استانها چهارچوب قابل اطمینانی را برای ما آماده می کند تا انشاء الله در سال آینده نظارت ستادی را با کیفیت بهتر اجرا نمائیم. وی ادامه داد: در سال 96 اطلاعات عملکردی استان ها در طی سال های 94 و 95 با هم مقایسه شد و نتایج بدست آمده مورد تجزیه و تحلیل و مدیریت بهینه ی بانک قرار خواهد گرفت.
    مطمئناً در سال 97 با در کنار هم قراردادن عملکرد استان ها در سال های 94-95و96 نمودار بهتری از عملکرد استان ها در پیش رو خواهیم داشت که این امر موجب مشخص شدن هر چه  بهتر ضعف های احتمالی بوده و مطمئناً باعث بهبود وضعیت بانک در چرخه ی مدیریت خواهد شد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی