عصر بازار

گزارش هفتگی؛

نگاهی به رده بندی سررسیدهای بازار آتی سکه

عصر اعتبار- هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران ۱۱۹هزار و ۸۳۹ قرارداد آتی سکه به ارزش ۲۰هزار و ۱۷۹میلیارد ریال منعقد شد.

نگاهی به رده بندی سررسیدهای بازار آتی سکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کالاخبر، در معاملات آتی سکه طی هفته گذشته، سررسید آبان سال 97 به عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت به نحوی که معامله گران 95 هزار و 138 قرارداد را به ارزش 16 هزار و 28 میلیارد ریال در این موعد تحویل به ثبت رساندند.

    در رتبه دوم معاملات آتی سکه، سررسید دی ماه سال آینده با 12 هزار و 755 قرارداد به ارزش معاملاتی 2 هزار و 214 میلیارد ریال قرار گرفت. در مکان سوم  بازار آتی نیز قرارداد شهریور ماه سال آینده قرارگرفت؛ به طوری که این سررسید با 5 هزار و 892 قرارداد به ارزش 970 میلیارد ریال معاملات خود را در هفته اخیر به پایان رساند. در رده بعدی حجم معاملات نیز سررسید اسفند امسال با انعقاد دو هزار و 535قرارداد به ارزش 400 میلیارد ریال قرار گرفت. در ادامه، سررسید اردیبهشت ماه سال 97 با دو هزار و 276 قرارداد به ارزش 363 میلیارد ریال معامله شد. همچنین سررسید تیر ماه سال 97 نیز با یک هزار و 243 قرارداد به ارزش 201 میلیارد ریال در مکان آخر بازار آتی از نظر حجم معاملات قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی