عصر بازار

روز گذشته به ثبت رسید؛

انعقاد ۱۰هزار قرارداد سکه برای تحویل ۱۰ ماه آینده

عصر اعتبار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۶هزار و ۵۸۷ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۲ هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال منعقد کردند که بیش از ۱۰ هزار قرارداد به سررسید دی ماه سال آینده اختصاص داشت.

انعقاد ۱۰هزار قرارداد سکه برای تحویل ۱۰ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کالاخبر، نگاهی به روند معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران نشان می دهد که در روز گذشته در قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه امسال، 298 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و 581 هزار تومان قرار گرفت.

    در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب 406 و 148 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون 591 هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و 612 هزار تومان بود.

    همچنین در روز گذشته در سکه سررسید شهریور ماه سال آینده 347 قرار داد و در سررسید آبان 97 بالغ بر 5 هزار و 408 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و 638هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال 97 نیز معامله گران شاهد ثبت سکه به قیمت یک میلیون و 674هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

    و اما در دورترین سررسید سکه آتی که سررسید دی ماه سال آینده است سرمایه گذاران 10 هزار و 278 قرار داد به قیمت یک میلیون و 719 هزار تومان منعقد کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی