عصر بازار

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :

۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

عصر اعتبار- رئیس صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد وگفت : این میزان تسهیلات به ۶۷۵ طرح و واحد تولیدی پرداخت شده است.

۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از شاتا، داریوش دیودیده در اخرین نشست کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 از جذب 49 میلیارد تومان تسهیلات صندوق توسعه ملی در استان خبر داد واظهار داشت : از این میزان 28 میلیارد تومان در بخش صنعت و 21 میلیارد تومان در بخش کشاورزی جذب شد .

    وی افزود :از ابتدای امسال تاکنون 9 میلیارد و 850 میلیون تومان تسهیلات بازسازی ونوسازی به 6 طرح صنعتی در استان پرداخت شده است که از این لحاظ در جایگاه دهم کشور قرارداریم .

    رئیس صنعت ،معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت :از ابتدای امسال تاکنون 184 میلیارد تومان تسهیلات رونق به 675 طرح تولیدی استان پرداخت شده که از این لحاظ دربین استان های کشور جایگاه بیست وچهارم را داریم .

    دیودیده عنوان کرد : سال گذشته مجموع تسهیلات پرداختی ما در طرح رونق تولید 140 میلیارد تومان بوده که امسال رشد خوبی در این بخش شاهد بودیم. رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت در پایان گفت : از مجموع ١٨٤ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده،160 میلیارد تومان در شش ماهه دوم سال یعنی از دوره دکتر احمدی که سکان استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بدست گرفت و با راهنمایی و ارشادات ایشان کارگروه ،رونق مضاعفی به خود گرفت و 24 میلیاردتومان در شش ماهه اول پرداختی داشته ایم .

    نشست کارگروه رفع موانع تولید با برگزاری 49 جلسه در سال 96 خاتمه یافت .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی