عصر بازار

معاون کمیته امداد استان سمنان:

مردم استان سمنان ۲.۳ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند

عصر اعتبار- سمنان - معاون کمیته امداد استان سمنان با اشاره به آمار جشن نیکوکاری در سطح استان گفت: دو میلیارد و ۳۱۸میلیون تومان از طریق ۳۱مرکز نیکوکاری جمع آوری شد.

مردم استان سمنان ۲.۳ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد قوسی صبح چهارشنبه در نشست خبری ارائه گزارش کار جشن عاطفه‌های در کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه 31 مرکز نیکوکاری در استان توانستند بیش از دو میلیارد و 300میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند، تأکید کرد: این میزان در کنار  512 میلیون تومان نقدی، 570 میلیون تومان کالا درمجموع سه میلیارد و 400 میلیون تومان کمک‌های مردم استان سمنان به نیازمندان را تشکیل می‌دهد.

    وی بابیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون تومان توسط مردم استان در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد که در سال جاری شاهد افزایش چشم‌گیر دراین‌باره هستیم، افزود: این کمک‌ها تا پیش از نوروز در بین نیازمندان استان سمنان تقسیم می‌شود تا در تهیه مایحتاج شب عید به مصرف برسد.

    معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان درباره تفکیک شهرستانی کمک‌های صورت گرفته مردمی، گفت: سمنان با 999میلیون تومان رتبه نخست کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری را به خود اختصاص داد.

    قوسی بیان کرد: شهرستان‌های گرمسار با 660 میلیون و شاهرود با 540 میلیون تومان رتبه‌های بعدی کمک‌های مردمی را به خود اختصاص دادند.

    وی افزود: کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری در 66 پایگاه شهری و روستایی شامل نماز جمعه سراسر استان سمنان و اماکن پر تردد، 492 مدرسه و همچنین 31 مرکز نیکوکاری جمع آوری شد که البته این مراکز همچنان نیز پذیرای کمک های مردم هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی