عصر بازار

رئیس سازمان بازنشستگی کشور:

۲۲ هزار میلیارد ریال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شد

عصر اعتبار- رئیس سازمان بازنشستگی کشور با تاکید بر لزوم کمک به بازنشستگان و محرومان جامعه گفت: برای همسان سازی حقوق ومزایای بازنشستگان ۲۲ هزارمیلیارد ریال درنظر گرفته شده است.

۲۲ هزار میلیارد ریال برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات بازنشستگان بروجرد در فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: بهبود حقوق و معیشت بازنشستگان تحت پوشش، بیمه و درمان و همچنین خدمات رفاهی و اجتماعی سه محور اصلی انتظارات بازنشستگان است.
    وی اظهار کرد: رسیدگی به بازنشستگان نیازمند تفکر، کارجهادی و ایجاد سرفصل جدیدی درمدیریت کشوراست.
    وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیش از 50 میلیون نفر خدمات ارائه می دهد، گفت: جعبه سیاه کشور در بخش بازنشستگی باید عوض شود زیرا این افراد ازمشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می برند.
    رئیس سازمان بازنشستگی کشور بیان کرد: تمام وزارتخانه باید ازطرف مجلس موظف شوند که خدماتی را که به شاغلان ارائه می دهند برای بازنشستگان نیزدرنظر بگیرند.
    وی افزود: امیدواریم با پیگیری های رئیس جمهوری 9 میلیون شغلی که برای سال آینده تعریف شده، محقق شود.
    وی با بیان اینکه خانه های امید به منظور ارائه خدمات کمی و کیفی به بازنشستگان احداث می شوند، گفت: باشگاه های ورزشی نیز برای استفاده اختصاصی بازنشستگان طراحی شده و در بخش بهداشت و درمان نیز اقدامات مطلوبی در حال پیگیری است.
    رئیس سازمان بازنشستگی کشور اظهار کرد: پارکی در بروجرد به نام بازنشستگان نامگذاری شود و شهرداری نیز در احداث خانه امید شهرستان همکاری کند.
    به گزارش ایرنا رئیس سازمان بانشستگی کشور روز پنجشنبه برای کلنگ زنی نخستین خانه امید لرستان در بروجرد به این شهرستان سفر کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی