عصر بازار

پیام نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین

عصر اعتبار- علی نعیمی، مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین، با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز را به مشتریان و سپرده گذاران محترم موسسه، همکاران ساعی و سخت کوش و تمامی هم وطنان عزیز تبریک و تهنیت گفت.

پیام نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد:

    یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

    یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

    سال نو، با طلیعه داری فصل سرسبز بهار از راه می‌رسد تا دگرباره طراوت و هشیاری تازه ای را به جان‌های شیفته و بهاری عاشقان ارزانی دارد و نویدبخش رویش دوباره و حرکت به سمت رشد و تعالی باشد.

    خداوند سبحان و پاک را شاکریم که به ما توفیق عنایت فرمود تا در برهه ای از زندگی کاری خود در موسسه اعتباری کاسپین در خدمت مردم و سپرده گذاران عزیز باشیم.

    هر چند در این مسیر، راه پر فراز و فرودی را در پیش رو داشتیم، اما با استعانت از خداوند باریتعالی، مساعدت مراجع ذیصلاح و اعتماد وصف ناپذیر مشتریان فهیم، در یکسال گذشته (1396) توانستیم بخش اعظمی از مشکلات را پشت سر گذاشته و بیش از 98 درصد سپرده گذاران را  تعیین تکلیف نماییم.

    در این راستا مهم‌ترین وجهه همت همکاران من در موسسه اعتباری کاسپین در پاسخگویی به مطالبات مخاطبان، احترام به مشتری، مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان بود و بس، چرا که معتقدیم ارزش آفرینی در یک مجموعه صرفا محدود به فایده و سود مادی نیست.

    سال ها کسب تجربه در رده های مختلف بانکی به ما آموخت که «مشتری مداری» اولویت اصلی و «ارتقای سطح فعالیت های بانکی در جهت ارایه خدمات بهتر به مشتریان» اولین انتظار آنان از هر بانک یا موسسه مالی و اعتباری است.

    بر این اساس، موسسه اعتباری کاسپین نیز در ادامه مسیر فعالیت خود، با اتکال به خداوند متعال و با پشت گرمی به پشتیبانی ذینفعان واقعی و اصلی خود، تحقق بخشیدن به انتظارات بجا و بحق مشتریان را سرلوحه کارهای خویش قرار خواهد داد تا انشاالله از این طریق بتواند سهمی هر چند اندک و قدمی هرچندکوچک در قدرشناسی از صاحبان اصلی موسسه که همان مشتریان محترم می باشند، بردارد.
    امیدوارم در سال جدید نیز به مدد الهی و با همت همکاران خود بتوانیم همچون رویش بهاری، در تمامی واحدها از پویایی لازم برخوردار گشته و با اتخاذ تصمیمات مفید و پاسخگویی شایسته در جهت جلب رضایت مشتریان، وظیفه سنگینی را که بر دوش مان نهاده شده است، به خوبی به فرجام برسانیم.

    سلامت، بهروزی، موفقیت و شادکامی کلیه هموطنان عزیز و همکارانم را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

    ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی           از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

    علی نعیمی

    مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی