عصر بازار

جهانگیری اعلام کرد:

ابلاغ منع حق خرید کالای خارجی با بودجه دولتی تا چند روز آتی

عصر اعتبار- معاون اول رییس جمهوری گفت: هیچ دستگاه دولتی حق ندارد از محل بودجه دولتی کالاهای مشابه خارجی بخرد و این قانون را به صورت مصوبه دولتی در روزهای آینده به سایر دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهیم کرد.

ابلاغ منع حق خرید کالای خارجی با بودجه دولتی تا چند روز آتی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، اسحاق جهانگیری امروز (پنج شنبه) با حضور در گلزار شهدای شهرستان سیرجان اظهار داشت: در سال 1396 کارها و اتفاقات زیادی را در کشور شاهد بودیم که نمونه بارز آن در سفر رییس جهمور به استان کرمان در اواخر سال 1396 رخ داد که در آن سفر 10 هزار میلیارد تومان طرح در استان افتتاح شد و همچنین آغاز اجرای 10 هزار میلیارد تومان طرح جدید رقم خورد که کم و بیش چنین اتفاقاتی در سایر استان‌های کشور رخ داده است.

    وی با بیان اینکه واقعیت این است که مردم ایران مسایل جدی و چالش‌های مهمی را در بخش‌های مختلف پیش رو دارند، عنوان کرد: اقتصاد، معیشت مردم، بیکاری جوانان، توسعه کشور، عقب نیفتادن از توسعه، مسایل و آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر و ... مسائلی است که باید به صورت جدی در سال جاری به آنها پرداخت.

    جهانگیری با اشاره به نامگذاری سال به عنوان « حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: هیچ کشوری به توسعه نرسیده مگر آنکه مردم آن کشور مصمم شدند که از کالاهای تولیدی کشور خود استفاده کنند.

    معاون اول رییس جمهوری با اشاره به پیشرفت کشور ژاپن طی چندین سال گذشته بیان کرد: مردم باید پای تولیدات داخلی ایستاده و تولیدکنندگان باید کالاهای رقابتی و با کیفیت به جامعه تحویل دهند ضمن آنکه تولیدکنندگان نباید از این موضوع سوء استفاده کرده و ایرانیان نیز باید عرق ملی نسبت به کالاهای داخلی داشته باشند.

    وی با تاکید برآنکه هیچ دستگاه دولتی حق ندارد از محل بودجه دولتی کالاهای مشابه خارجی را استفاده کند، تصریح کرد: این قانون را به صورت مصوبه دولتی در روزهای آینده به سایر دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهیم کرد و با این فرهنگ می‌توانیم کشور را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو