عصر بازار

وزیر اقتصاد خبر داد

افزایش ۳۰درصدی درآمد گمرک در سال۹۶ نسبت به بودجه مصوب دولت

اجرای سامانه گمرکی به طور جدی در سال۹۷

عصر اعتبار- افزایش ۳۰درصدی درآمد گمرک در سال۹۶ نسبت به بودجه مصوب دولت/اجرای سامانه گمرکی به طور جدی در سال۹۷

افزایش ۳۰درصدی درآمد گمرک در سال۹۶ نسبت به بودجه مصوب دولت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از فارس، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی از افزایش 30درصدی درآمد گمرکات کشور در سال96 نسبت به رقم بودجه مصوب دولت خبر داد و گفت: اجرای سامانه گمرکی به طور جدی در سال97 دنبال خواهد شد.

    مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی با تبریک سال نو و با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید نامگذاری شده است، اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید با دستور کار حمایت از کالای ایرانی خدمتگزار خوبی برای مردم کشورمان باشیم.

    وی با اشاره به اهمیت گمرک در کشور گفت: گمرک در تمام استان‌های کشور فعال است و در سال 96 حدود 30 درصدد بیش از رقم بودجه مصوب درآمد برای دولت ایجاد کرده است.
    کرباسیان گفت:‌ افزایش درآمد حاصل از فعالیت‌های گمرکی در کنار افزایش درآمد مالیات بر ارزش افزوده و سایر درآمدها بوده است و همین جا به کارکنان گمرک خدا قوت عرض می‌کنم.

    وزیر اقتصاد درباره فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون سامانه گمرکی تاکید کرد: این موضوع قطعا در دستور کار ما قرار خواهد گرفت و به طور کامل این سامانه باید فعالیت کند و در این باره به عنوان وزیر اقتصاد در کنار سایر راهبردها اجرایی شدن این سامانه را به طور جدی پیگیری می‌کنم.
    وی گفت: هم اکنون که در ایام تعطیلات نوروزی هستیم، بسیاری از همکارانم در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم در بخش‌های مسافری، تجاری و ترانزیت گمرک فعال هستند.

    کرباسیان گفت: امیدوارم دولت قدردان زحمات کارکنان گمرک باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی