عصر بازار

پزشکیان پاسخ داد:

نمایندگان سران قوا برای حل مشکل سپرده گذاران چه کرده اند؟

عصر اعتبار- نایب رییس مجلس، توضیحاتی پیرامون پیگیری های نمایندگان سران سه قوه برای رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری ارائه کرد.

نمایندگان سران قوا برای حل مشکل سپرده گذاران چه کرده اند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نمایندگان سران قوا و سایر نهادها برای رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری، گفت: تا آنجایی که نمایندگان سران سه قوه از دستشان بر می آمد، در رفع مشکلات و مسائل موسسات مالی و اعتباری موفق بوده اند و در سال جاری نیز تلاش می کنند که حق و حقوق سپرده گذاران این موسسات  پرداخت شود.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: عده ای حق و حقوق سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری را به هر دلیلی اعم از ضعف نظارت و سوء مدیریت در برخی بخش ها پامال کردند، البته در برخی دیگر از بخش ها قصد افراد بر این بوده که سر مردم را کلاه بگذارند.

    قوه قضاییه باید با سوء استفاده کنندگان و افرادی که تخلف صریح و روشن کردند برخورد بیِّن کند

    نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار این است که قوه قضاییه با کسانی که تخطی کردند و با قصد و اراده سبب شدند که به عده ای از مردم آسیب و صدمه وارد شود برخورد کند.

    وی با بیان اینکه قوه قضاییه باید با سوء استفاده کنندگان و افرادی که تخلف صریح و روشن کردند برخورد بیِّن کند، یادآور شد: از سال 92 علیه این موسسات شکایت هایی شده و پیگیری هایی صورت گرفته که آنچه که در پیگیری ها رخ داده باید در رسانه ها، صدا و سیما عنوان می شد تا برای عده ای درس عبرت می شد و یک عده به حق و حقوق خود می رسیدند.

    نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان باید سرعت عمل بیشتری شکل بگیرد، تصریح کرد: سال آینده نیز جلسات نمایندگان قوا درباره موسسات مالی و اعتباری تا زمان رفع مشکل تمامی سپرده گذاران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی