عصر بازار

حاجی بابایی را خبر داد؛

‍۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای رویداد «همدان‌۲۰۱۸»مصوب شده است

عصر اعتبار- همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‍۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای رویداد «همدان ۲۰۱۸» مصوب شده است.

‍۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای رویداد «همدان‌۲۰۱۸»مصوب شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، حمیدرضا حاجی بابایی صبح شنبه در نشست هم اندیشی با اهالی منطقه خضر همدان که در مسجد حضرت ولیعصر گردهم آمده بودند با تبریک میلاد حضرت علی(ع) گفت: از ویژگی ایشان ساده زیستی و عدالت و حضور در کنار مردم است که توصیه می شود مسئولین در جمع مردم حضور بیشتری داشته باشند و در کنار مردم در جریان مشکلات و سختی و درد دلهای آنان قرار گیرند.

    نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بابیان اینکه در سال 96 گامهای بلندی در همدان برداشته شد، افزود: راه آهن تهران - همدان که در سال 1387 مصوب شد و در سال 96 به بهره برداری رسید در اسرع وقت به قطار برقی و سریع الیسر تبدیل می شود.

    وی بابیان اینکه با برقی شدن قطار تهران - همدان، زمان سفر در این مسیر به یک ساعت تقلیل خواهد یافت و علاوه برآن همدان؛ از مدرنترین نوع راه آهن کشور بهره مند خواهد شد، گفت: این اقدام در سفر و ارتباط با سایر استان های کشور از جمله مشهد نیز موثر خواهد بود.

    عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی منطقه ویژه فناوری های برتر را نیز از جمله پروژه های پیگیری شده در سال 96 برشمرد و گفت: بعد از چند سال که این پروژه به فراموشی سپرده شده بود، امسال موفق شدیم این پروژه که بزرگترین ظرفیت اشتغالزایی را دارد، مجددا مصوب کنیم.

    وی گفت: طی سال 96 مشکل آب بعد از 13 سال در مجلس پیگیری و مصوب شد وزارت نیرو به صورت ویژه این برنامه را پیگیری کند.

    حاجی بابایی بابیان اینکه ردیف های اعتباری بنیاد بوعلی و بیمارستان 300 تختخوابی همدان نیز مواردی بود که پیگیری و مصوب و پس از سالها فراموشی در سال 96 احیا شد، گفت: امسال در استان همدان دو اتفاق جهانی در پیش داریم.

    وی گفت: همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شده و حضور 150 نماینده از کشور های دنیا در همدان را شاهد خواهیم بود که برای این دو رویداد 10 میلیارد تومان در مجلس مصوب شده است.

    وی توصیه کرد: استاندار و مدیران بیشتر تلاش کرده و مبالغ دیگری را جذب کنند تا به بهترین شکل بتوان از این فرصت استفاده کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی