عصر بازار

صدور ضمانت نامه ارزی برای سرمایه گذاری خارجی از راهکارهای رفع بیکاری است

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت به جای سر دادن شعار اشتغالزایی، در این زمینه عمل کند.

صدور ضمانت نامه ارزی برای سرمایه گذاری خارجی از راهکارهای رفع بیکاری است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محسن بیگلری با اشاره به نحوه عملکرد دولت در زمینه اشتغالزایی اظهارداشت: دولت در زمینه سردادن شعار عالی عمل کرد اما در بحث عملیاتی انتظاری که از آن می رفت را نداشت و روز به روز به آمار بیکاری کشور افزوده شد.

    نماینده مردم سقز و بانه در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به شعار دولت دوازدهم در زمینه اشتغالزایی، بیان داشت: رئیس جمهور در زمان انتخابات از ایجاد سالانه یک میلیون نفر شغل وعده داده بود اما چنین اتفاقی رخ نداده است، از آمار بیکاری کاسته نشده و شعارها تحقق پیدا نکرده است.

    وی ادامه داد: دولت اخیرا از ایجاد یک میلیون 400 هزار نفر شغل در سال 97 خبر داده است، اگر چنین اتفاقی رخ دهد باید در سال مالی دولت، بیکاری ریشه کن شود.

    این نماینده مجلس با تاکید براینکه برای اشتغالزایی شعار نمی خواهیم، گفت: مردم می خواهند که در زمینه اشتغالزایی به صورت محسوس و واقعی عمل شود چرا که روز به روز به فارغ التحصیلان بیکار افزوده می شود و همین اتفاق باعث می شود که دولت دوازدهم نمره قبولی نگیرد.

    بیگلری در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عمر باقی مانده از دولت دوازدهم، بیان داشت: انتظار می رود در سه سال باقی مانده از دولت ، اشتغالزایی جوانان در اولویت دستورکار کابینه قرار گیرد و شعارها را عمل کند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمانت نامه ارزی برای سرمایه گذاری خارجی را یکی از راه حل های رفع بیکاری عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاران بسیاری قصد حضور در ایران را دارند و تنها شرط آنها ضمانت نامه ارزی است اگر دولت زیر بار این ضمانت نامه برود، با جذب سرمایه می توان برای جوانان شغل پایدار ایجاد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو