عصر بازار

وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد:

تقویت بازار سرمایه از برنامه های راهبردی است

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصادی و دارایی: این وزارتخانه تمام توان خود را در راستای تحقق اهداف شعار سال جدید معطوف کرده است.

تقویت بازار سرمایه از برنامه های راهبردی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا ، مسعود کرباسیان  ضمن اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری افزود: این نامگذاری ناظر به فراگیری کلی در تمامی زمینه هاست.

    وی اظهار داشت: حمایت از تولید داخلی مربوط به همه بخش های جامعه اعم از تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، کارآفرینان، دولتمردان، اتحادیه ها، اصناف، نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان همه و همه است.

    وزیر اقتصاد گفت: تولید ملی زمانی در مملکت شکوفا می شود که همه پای کار باشند.

    وی در ادامه ضمن اشاره به دستور کار های متنوع وزارت اقتصاد در سال حمایت از کالای ایرانی افزود: برای تحقق بخشی شعار سال باید به بحث مالیات توجه شود.

    کرباسیان تصریح کرد: وصول مالیات از غیر تولیدکنندگان داخلی و همین طور مقابله جدی با فرار مالیاتی از جمله برنامه های مهم این وزارتخانه در سال پیشروست.

    وی اضافه کرد: جهت گیری بانک ها در سال حمایت از کالای ایرانی باید به سمت تولید داخلی با نرخ سودهای ترجیحی باشد.
    کرباسیان گفت: تامین مناسب مالی واحدهای تولیدی ضمن رونق تولید موجب اشتغال افزایی، توسعه صادرات، رشد اقتصادی، رفاه عمومی و غیره در جامعه می شود.

    وی در ادامه این مصاحبه رادیویی ایجاد بسترهای لازم برای توسعه صادرات را از دیگر دستورکارهای مهم وزارت اقتصاد دانست و افزود: جدا از این تخفیف های لازم در زمینه واردات مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و همینطور برخورد قاطع با پدیده قاچاق همانند سال های گذشته انجام خواهد شد.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تقویت بازار سرمایه از برنامه های راهبردی این وزارتخانه در سال پیشروست، اظهارداشت: در حال حاضر جهت عمده منابع تامین مالی واحدهای تولید به سمت بانک هاست در حالی که بازار سرمایه می تواند بسترهای لازم را در این عرصه فراهم کند.

    وی ضمن تاکید بر توجه به بحث سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سال حمایت از کالای ایرانی افزود: این مقوله نیز از دیگر دستورکارهای مهم وزارت اقتصاد است.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی قول مساعد داد معاونان و مسئولان این وزارتخانه تعامل و ارتباط بیشتری با رادیو اقتصاد در جهت پاسخگویی به مردم داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو