عصر بازار

چقازردی مدیرعامل بانک سپه:

مصرف کالای ایرانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

عصر اعتبار- چقازردی: حمایت از بخش عرضه و تقاضا برای خرید کالای ایرانی، در اولویت اعتباری بانک سپه در سال جاری قرار خواهد گرفت

مصرف کالای ایرانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ در کشورمان تبدیل شود گفت: سیستم بانکی مدبرانه با تقویت بخش تقاضا زمینه حمایت از محصولات ایرانی را در سال جاری فراهم می کند.
    محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در دیدار نوروزی خود با مدیران این بانک با بیان اینکه هدفگذاریهای صورت گرفته طی سالیان گذشته از سوی مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی همچون توجه به اقتصاد مقاومتی؛ تقویت تولید و حمایت از محصولات ایرانی حلقه های یک زنجیره هستند افزود: بانک سپه همچون گذشته تمام تلاش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به اجرا درآمدن اهداف دولت محترم بکار خواهد گرفت.
    وی گفت : برای این منظور سیستم بانکی باید با برنامه ریزی مدبرانه در کنار تقویت بخش عرضه و مولد، زمینه حمایت و تقویت بخش تقاضا را نیز فراهم کند.
    رییس هیأت مدیره بانک سپه اظهار داشت: این بانک از جمله بانکهایی است که طی سنوات گذشته همواره پشتیبان برنامه های اقتصادی دولت محترم برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور بوده است و با توجه به وضعیت مناسب منابع سپرده ای ، در سال جاری با تلاش مضاعف حضور مؤثرتری برای تحقق اهداف اقتصادی خواهیم داشت.

    * از تمام پتانسیلهای خود برای تحقق اهداف دولت استفاده خواهیم کرد
    وی افزود: در سال جدید نیز این بانک در راستای تحقق اهداف اقتصادی دولت از تمام پتانسیل های خود استفاده خواهد کرد.
    چقازردی با اشاره به موفقیتهای بانک سپه در سالی که گذشت اظهار داشت: با تلاش و مجاهدت کارکنان بانک سپه تمام شاخصهای این بانک در سالی که گذشت در شرایط مطلوب و چشمگیری قرار گرفت.
    رییس هیأت مدیره بانک سپه رتبه اول این بانک در فعالیتهای ارزی طی دو سال گذشته و پس از رفع تحریمهای ظالمانه را از دیگر موفقیتهای چشمگیر این بانک در عرصه بین المللی برشمرد و گفت: در عرصه داخلی نیز در اکثر شاخصها، بانک سپه جزو بهترین بانکهای کشور قرار گرفته است.
    وی موقعیت مناسب بانک سپه در بازار بین بانکی را از دیگر موفقیتهای این بانک در عرصه پولی کشور دانست و افزود: تلاش و جدیت و انگیزه بالای همکاران این موفقیتها را رقم زده است.
    چقازردی کسب رتبه دوم در طرح رونق تولید، ارایه تسهیلات به واحدهای مولد و پروژه های ملی استانی را از دیگر موفقیتهای بانک سپه در سال گذشته عنوان کرد.
    مدیرعامل بانک سپه خوشنامی، اعتبار و استحکام بانک از منظر مسئولین محترم ملی و استانی را ناشی از تلاش و موفقیتهای یاد شده برشمرد و اظهار داشت: بدون شک بانک سپه یکی از بازوان قدرتمند دولت برای تحقق اهداف کلان اقتصادی بوده و خواهد بود.
    رییس هیأت مدیره بانک سپه افزود: این بانک برای سال 97 نیز برنامه مدونی برای حضور قدرتمندتر و اثرگذارتر از گذشته در عرصه کلان اقتصادی و بازار بین المللی دارد.
    وی توازن بین درآمد و هزینه ها را از جمله مهمترین اهداف این بانک برای سال جدید عنوان کرد و اظهار داشت: انضباط مالی همواره سرلوحه اهداف و برنامه ریزی های بانک سپه بوده و در سال جدید نیز بیش از گذشته این مهم مورد تاکید خواهد بود و ضمن توجه به افزایش درآمدها، هزینه های بانک مدیریت خواهد شد.

    * توجه ویژه به خواسته های مشتریان
    چقازردی توجه بیش از پیش به خواسته ها و نیازهای مشتریان را از دیگر برنامه های مهم بانک سپه برای سال جدید اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به مطالعات صورت گرفته توسعه و به روز کردن بخش IT در دستور کار بانک قرار دارد تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای روز مشتریان و بازار پولی کشور باشیم.
    مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه یکی از افتخارات این بانک شفافیت فعالیتها و شهره بودن آن به پاکی در عرصه پولی کشور است افزود: این تصویر شفاف و شهرت به پاکی، نتیجه تلاشهای صادقانه تمام همکاران در جای جای کشور است.
    چقازردی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای مردم کشورمان ایران اسلامی از خداوند متعال برای مقام معظم رهبری طول عمر با عزت و برای مسئولین عالی رتبه نظام توفیق خدمت و عاقبت به خیری مسألت کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی