عصر بازار

یک مقام مسئول:

بازار مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد

عصر اعتبار- یک مقام مسئول گفت: بازار مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد و حجم نقدینگی در این بازار به گونه ای نیست که سونامی قیمت ایجاد شود.

بازار مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام عقبایی نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران ا بیان اینکه با افزایش میزان تسهیلات خرید مسکن شاهد رشد معاملات در این بخش خواهیم بود، اظهار کرد: با افزایش میزان تسهیلات، قدرت خرید متقاضیان افزایش می یابد که البته باید شرایط تسهیلات متعادل باشد.

    وی در ادامه افزود: شرایط تسهیلات خرید مسکن باید به گونه ای باشد که قدرت بازپرداخت آن برای متقاضیان امکان پذیر شود .

    نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران تصریح کرد: اکنون  ثبات نسبی بر بازار مسکن حاکم است اما در اردیبهشت و خرداد ؛ شاهد رشد معاملات همراه با ثبات نسبی خواهیم بود.

    عقبایی تاکید کرد: افزایش قیمت ارز و طلا تاثیرگذار بر بازار مسکن است اما با پرداخت تسهیلات و برنامه ریزی دقیق از سوی دولت می توانیم این بازار را همچنان با ثابت نگه داریم.

    وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود که در سه ماهه اول بهار؛ بازار مسکن با ثبات و میزان معاملات روند مثبتی داشته باشد.

    نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با تاکید بر اینکه در فصل تابستان افزایش قیمت مسکن برابر با نرخ تورم خواهد بود، افزود: بازار مسکن ظرفیت افزایش قیمت را ندارد و حجم نقدینگی در این بازار به گونه ای نیست که سونامی قیمت در این بازار ایجاد شود.

    عقبایی در خاتمه یادآور شد:  در نیمه اول سال 97 بازار مسکن به جز سه ماهه اول تابستان همواره با ثبات قیمتی همراه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی