عصر بازار

مدیرعامل بانک صادرات مطرح کرد:

فاینکس ۲۰۱۸، فرصتی بکر برای معرفی پتانسیل بانک ها

عصر اعتبار- در نمایشگاه هایی نظیر فاینکس ۲۰۱۸ بانک ها این پتانسیل را دارند که از نزدیک با مشتریان و سهامداران خود در ارتباط باشند. این نمایشگاه موقعیت ویژه ای برای بازار پول به شمار می رود و بانک ها باید در آن حضور قابل توجه ای داشته باشند.

فاینکس ۲۰۱۸، فرصتی بکر برای معرفی پتانسیل بانک ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا،کمتر از هفت روز دیگر به آغاز بزرگترین نمایشگاه تخصصی بازارهای مالی کشور باقی مانده است. یازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2018) در حالی از 27 فروردین آغاز می شود که در این دوره همچون سنوات گذشته بسیاری از بانک های بزرگ کشور حضور خواهند داشت و به ارائه محصولات و خدمات جدید خود در این رویداد بین المللی می پردازند.

    در همین زمینه حجت الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) با تاکید بر اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: صنعت بانکداری یکی از بال های اصلی بازارهای مالی به شمار می رود. برهمین اساس حضور بازار پول در این نمایشگاه ضروری و در عین حال، بسیار موثر است.

    وی در ادامه بیان کرد: بانک ها می توانند در نمایشگاه های تخصصی خدمات جدید خود را به مشتریان ارائه دهند. علاوه بر این، نهادهای مربوطه می توانند در نمایشگاه گزارشی از شرایط مالی و منابع شرکت ها را به اطلاع مخاطبان خود برسانند.

    صیدی همچنین عنوان کرد: در نمایشگاه های تخصصی نظیر فاینکس 2018 بانک ها این پتانسیل را دارند که از نزدیک با مشتریان و سهامداران خود در ارتباط باشند. به نظر می رسد این نمایشگاه موقعیت ویژه ای برای بازار پول به شمار می رود و بانک ها باید برای استفاده از این امکان، حضور قابل توجه و فعالی داشته باشند.

    مدیرعامل بانک صادرات در ادامه و در خصوص تفاوت این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره های قبل بیان کرد: یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصت مناسبی است تا بانک ها تحولات درونی خود در دوران پسابرجام را به اطلاع سرمایه گذاران برسانند. در دوسال اخیر و بعد از حصول برجام، حجم اعتبارات اسنادی گشایش ها افزایش چشمگیری داشته است، همچنین روابط کارگزاری های بانک ها با کشور های دیگر توسعه قابل توجه ای داشته است. از سوی دیگر تبادلات ارزی طی مدت مزبور بسیار هموار تر شده و برهمین اساس باید این دوره از نمایشگاه را برای بانک ها بسیار مغتنم شمرد.

    وی همچنین نمایشگاه بورس،بانک و بیمه را حلقه اتصالی میان بازار پول و بازار سرمایه بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه یکسری از محصولات بانک ها در اشتراک با بازار سرمایه است، این رخداد بین المللی را می توان حلقه اتصال این دو بازار دانست. در مواردی نظیر اوراق رهنی که به عنوان ابزار بازار پول و بازار سرمایه به شمار می رود، همجواری شرکت های سرمایه ای و بانک ها می تواند به عنوان فرصتی برای همکاری های بیشتر باشد.

    صیدی در پایان بیان کرد: بانک صادرات نیز در یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی دارد. بانک صادرات در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات جدید است و مطمئنا از این فرصت بیشترین استفاده را می کند. به عنوان مثال تغییر در ساختارهای مالی این بانک از موضوعات بسیار مهم است که مطمئنا در نمایشگاه به تشریح آن ها پرداخته می شود.

    یادآور می شود، یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو