عصر بازار

تقدیر از مشتریان برتر شعب بانک قوامین تابعه استان قزوین

عصر اعتبار- مهدی حق پرست مدیرکل استان با تبریک نوروز باستانی که نشانه آغاز و تحول است و همزمانی آن با ماه مبارک رجب که رحمت الهی در این ماه همچون باران بهاری ریزش و بارش دارد.

تقدیر از مشتریان برتر شعب بانک قوامین تابعه استان قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مهدی حق پرست گفت: در راستای حفظ ارتباطات یکپارچه بازاریابی و گسترش نفوذ از طریق ارتباط چهره به چهره با مشتریان بانک قوامین، به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی نسبت به تقدیر از مشتریان برتر و برگزیده با هدایائی توسط روسای شعب تابعه اقدام گردید. 
    ایشان با بیان اینکه مشتریان سرمایه بانک محسوب و هرگونه اقدام در جهت حفظ و نگه داشت آنها ضروریست افزودند توجه بیش از پیش به مقوله نگه داشت مشتریان ویژه و کلیدی است فلذا این مدیریت با راه اندازی باجه دستیار مشتری در شعب تابعه و در راستای ارائه خدمات مطلوبتر به اینگونه مشتریان در سال گذشته اقدام نموده و موجبات افزایش سطح رضایتمندی آنان نیز گشته است.
    مدیرکل استان قزوین وضعیت عملکرد استان را در سالی که گذشت با همه فراز و نشیب ها، مطلوب و رو به جلو ارزیابی و انجام برنامه ریزی دقیق و حساب شده در راستای تدوام و تقویت عملکرد در سال جدید را نیز یکی از اصلی ترین برنامه های مدیریت برشمردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی