عصر بازار

برگزاری مراسم معارفه مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان خراسان رضوی

عصر اعتبار- مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان خراسان رضوی با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت بانک قرض الحسنه مهرایران در محل ساختمان مدیریت این استان برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم، محمدرضا صبوری بعنوان مدیر شعب استان خراسان رضوی معرفی و از زحمات عدالتی مدیریت سابق تشکر و قدرانی بعمل آمد.
    امامی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در این مراسم از زحمات و خدمات مدیریت سابق استان قدردانی نمود و از تمامی پرسنل صف و ستاد خواست تا با همراهی و همدلی و حرکت در چهارچوب سیاست های بانک برای دستیابی به اهداف ترسیمی سال 97 به مدیر جدید استان کمک کنند.
    در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز از اقدامات صورت گرفته برای اجرای کامل سیاست های اعتباری در استان تقدیر کرد و از همکاران خواست تا تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان به کار گیرند.
    مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت نیز همدلی و مودت همکاران را عامل اصلی پیشرفت بانک در سال 96 دانست و اهتمام بیش از پیش کارکنان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را خواستار شد.
    در پایان، با اعطای حکمی از سوی مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران، محمدرضا صبوری بعنوان مدیر شعب استان خراسان رضوی منصوب شد.
    در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و شایستگی، جنابعالی به عنوان مدیر شعب استان خراسان رضوی بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب می‌شوید.امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت خطیر بانک در اجرای بانکداری اسلامی را بر پایه قوانین، سیاست‌ها، و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی و مبانی علمی نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا ء نمایید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی