عصر بازار

راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال ۹۷

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به‌ عنوان سال حمایت از کالای ایرانی راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال ۹۷ تدوین شد.

راهبردهای هفتگانه بانک توسعه تعاون در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تاکید بر نقش سیستم بانکی در ارتقاء شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: بخش تعاون و بانک توسعه تعاون در تامین مالی طرح‌های اقتصادی باهدف ایجاد اشتغال و تولید محصولات باکیفیت ایرانی نقش مهم و باارزشی را بر عهده دارد.

    مهدیان حمایت جدی از دو طرح ملی دولت با عناوین طرح اشتغال پایدار روستایی و طرح اشتغال فراگیر را ازجمله اهداف اصلی بانک در سال جاری عنوان نمود و خاطرنشان کرد: جذب منابع جدید و ارزان‌ قیمت و همچنین مدیریت مطالبات غیر جاری و بهبود نسبت npl از دیگر برنامه‌های بانک در سال جاری به شمار می‌آید.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزایش سرمایه بانک را از جمله اولویت‌های اصلی این بانک در جهت حمایت از اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد و افزود: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به‌ عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون می‌تواند نقش بسیار موثری در حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و ایجاد اشتغال پایدار فراهم نماید.

    وی توسعه فرهنگ بانکداری، رعایت اخلاق حرفه‌ای و تکریم مشتریان را ازجمله دیگر خطی مشی‌های اصلی در امسال عنوان نمود و افزود: افزایش درآمدهای غیر مشاع از طریق صدور ضمانتنامه‌ها و گسترش فعالیت‌های ارزی باید مدنظر مدیران ادارات شعب قرار گیرد.

    مهدیان در ادامه توسعه و بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه بانک را نیز مهم قلمداد کرد و افزود: امید است در سال جدید با توکل به خداوند قادر متعال و همچنین کوشش و جدیت کلیه همکاران دستیابی به اهداف عالی بانک میسر شود تا از این طریق زمینه‌های لازم جهت توسعه بخش تعاون و رضایت ذینفعان و ارتقاء جایگاه بانک در سطح کشور و نظام بانکی فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی