عصر بازار

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت :

حجم تجارت الکترونیک کشور به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان رسید

عصر اعتبار- معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد قابل توجه میزان تجارت الکترونیک در کشور خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۱۰ هزار میلیارد تومان پول در این حوزه جابه جا شده است.

حجم تجارت الکترونیک کشور به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن یونس سینکی روز چهارشنبه در نشستی با مدیران ادارات تابعه سازمان صنعت، معدن و تجارت در کرمانشاه افزود: سهم بخش صنعت، معدن و تجارت از تولید ناخالص داخلی 41 درصد است و همین امر ضرورت توجه به این حوزه را بیش از پیش آشکار می کند.

    او گفت: امروزه فروشگاه های زنجیره ای، شبکه سنتی را متاثر می کند و لازم است برای رفع مشکلات این شبکه چاره ای اندیشیده شود.

    ** کرمانشاه دنبال برندسازی باشد
    سینکی همچنین گفت: با توجه به موقعیت کرمانشاه و نرخ بالای بیکاری آن، لازم است این استان اقدام های لازم برای داشتن یک برند ویژه را در دستور کار قرار دهد.
    این مسئول اقتصادی افزود: برندسازی ظرفیت استانی را ملی و ظرفیت ملی را بین المللی می کند و امیدوارم همه استان ها این مهم را در دستور کار قرار دهند.
    او همچنین در خصوص ضرورت مبارزه با قاچاق تاکید کرد: ماهیت مبارزه با قاچاق امنیتی نیست و باید در این حوزه برخورد حرفه ای صورت گیرد.
    وی از همکارانش خواست پیشنهادهای خود را برای برخورد حرفه ای با قاچاق ارائه دهند.

    ** ایجاد میزهای حرفه‌ای - تخصصی
    معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین عنوان کرد: میزهای حرفه ای - تخصصی استان ها در معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی می شود.
    به گفته او، این میزهای حرفه ای امکان بهره گیری از ظرفیت های همه استان ها را فراهم و فرصت تصمیم سازی و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه را ایجاد می کند.
    در این نشست روسای ادارت صنعت، معدن و ‌تجارت استان کرمانشاه دیدگاه های خود و مشکلات موجود را طرح کردند و به تبیین ظرفیت های استان و بسترهای ایجاد رونق آن پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو