عصر بازار

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری خبر داد:

راه اندازی استارت آپ ها برای عرضه محصولات روستاییان

عصر اعتبار- معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری از راه اندازی استارت آپ ها برای عرضه محصولات روستاییان خبر داد و گفت: این امر به خرید گران تر از تولید کننده و فروش ارزان تر می انجامد.

راه اندازی استارت آپ ها برای عرضه محصولات روستاییان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، ابوالفضل رضوی ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست مشترک فرمانداران، بخشداران و مدیران کل با موضوع بررسی وضعیت اشتغال روستایی در جمع خبرنگاران گفت: ایجاد شغل یکی از خواسته های صریح مقام معظم رهبری و دولت است، در این مسیر از توانایی بانک ها، نهادها و بنیادهای حکومتی و اشخاصی که امکان این امر را دارند، باید استفاده کرد.

    وی از راه اندازی استارت آپ ها برای ارائه محصولات روستایی و حذف واسطه ها خبر داد و گفت: این استارت آپ ها سبب خرید گران تر از تولید کننده و فروش ارزان تر به مصرف کننده ز طریق حذف دلال ها می شود.

    معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در مسیر توسعه اشتغال روستایی تسهیلات مناسب و ارزان قیمتی در نظر گرفته شده است، که دوره های تنفس خوبی دارند.

    رضوی گفت: ایجاد ناحیه صنعتی در هر دهستان و ایجاد مراکز آموزشی، درمانی، خدماتی و امدادی در روستاها می تواند در جهت مهاجرت معکوس و افزایش جمعیت روستاها بسیار موثر باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی