عصر بازار

نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

قرض الحسنه، از ابزار های کمک به بهبود معیشت مردم است

عصر اعتبار- آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران، ضمن اشاره به نقش و جایگاه قرض الحسنه در اسلام بیان داشت: قرض الحسنه، از ابزار های کمک به بهبود معیشت و گره گشایی از نیازمندان واقعی جامعه است و اهتمام در ارائه خدمت با هدف کسب رضایت مردم باقیات و صالحات به شمار می آید.

قرض الحسنه، از ابزار های کمک به بهبود معیشت مردم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، آیت الله سید کاظم نور مفیدی در گفتگو با تقوی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان اظهارداشت: خدمات این بانک در دستگیری از آحاد مردم و توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه بسیار موثر است و اقدامات مثبت و مطلوب صورت گرفته نقش بسزایی در توسعه و ترویج بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه ایفا می کند.
    وی با اشاره به مزین شدن سال 1397 به نام «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به تشریح نقش بانک قرض الحسنه مهر ایران در شرایط کنونی کشور پرداخت و گفت: این بانک، با حمایت بیشتر از محرومان جامعه می تواند اثر گذاری مهمی در خرید کالا و تولیدات داخلی داشته باشد.
    در ادامه، تقوی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان نیز به تشریح نحوه تاسیس، اهداف و ماموریت های بانک پرداخت و گفت: این بانک در سال 1386 با پشتوانه مالی بزرگترین بانکهای دولتی و خصوصی کشور به عنوان اولین بانک تخصصی قرض الحسنه شروع به کار نموده و در این استان نیز با 11 شعبه فعال مشغول خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران می باشد.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران، با قصد خیر و به منظور تأمین نقدینگی برای رفع حوائج و نیازهای ضروری مردم بالاخص حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه ایجاد شده و یکی از نهادهای پولی کشور است که در راستای تقویت بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه گام برمی دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی