عصر بازار

حضور بانک صادرات ایران در «فاینکس ۲۰۱۸»

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۸) حضور فعال خواهد داشت.

حضور بانک صادرات ایران در «فاینکس ۲۰۱۸»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک صادرات ایران با رویکرد ارائه برنامه های آتی، تشریح اهداف و همچنین استفاده از ظرفیت های جدید ایجادشده در دوران پسابرجام به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه (فاینکس2018) شرکت خواهد کرد.
    بنا براین گزارش، بانک صادرات ایران با ٦٦ سال سابقه در ارائه خدمات متنوع ارزی و ریالی، بزرگترین بانک خصوصی حاضر در بازار سرمایه به شمار می آید که با بازگشایی مجدد نماد، از فرصت جدید برای بهره بردن از فضای ارتباطی نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه استفاده خواهد کرد. حضور شرکت ها، واحدها و کارشناسان بخش های مختلف این بانک در نمایشگاه مذکور، امکان بهره برداری از این فرصت و در عین حال پاسخگویی به مراجعه کنندگان و فعالان اقتصادی را به وجود خواهد آورد.
    از جمله شرکت های زیر مجموعه بانک در این نمایشگاه می توان به «تامین سرمایه سپهر»، «کارگزاری بانک صادرات»، «گروه مالی سپهر صادرات» و «مبنا کارت آریا» اشاره کرد که هر یک با در اختیار داشتن باجه ای اختصاصی در غرفه بانک صادرات ایران، خدمات خود را به مشتریان، فعالان اقتصادی، سهامداران و هموطنان گرامی ارائه خواهند کرد.
    همچنین کارشناسان این بانک با توجه به پتانسیل های این نمایشگاه از حوزه های مختلف از جمله؛ حوزه مدیریت، بازاریابی، سرمایه گذاری، اعتبارات، خارجه ،خدمات نوین بانکی، سهامداران و روابط عمومی حضور خواهند داشت و به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ خواهند داد.
    گفتنی است، غرفه بانک صادرات ایران از روز ٢٧ تا 30 فروردین ماه سال جاری در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2018) در سالن اصلی خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران سالن ١١، پذیرای فعالان اقتصادی، مشتریان و هموطنان گرامی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی