عصر بازار

توسط ستاد دیه استان البرز انجام شد؛

آزادسازی ۴۴۰ زندانی جرائم غیرعمد

عصر اعتبار- مدیر ستاد دیه استان البرز گفت: ۴۴۰ نفر زندانی غیرعمد توسط ستاد دیه استان البرز در طی سال گذشته از زندان آزاد شدند که رشدی ۲۵ درصدی، نسبت به سال ماقبل داشته است.

آزادسازی ۴۴۰ زندانی جرائم غیرعمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمدباقر مقدسی بابیان مطالب فوق افزود: با کمک خیرین بزرگوار و مساعدت ستاد دیه کشور و اهتمام و توجه خاص هیئت امناء ستاد دیه استان و تلاش همکاران در سال 96، تعداد 440 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد استان البرز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

    وی در ادامه با اعلام اینکه از جمع آزادشده این مددجویان، تعداد 18 نفر زن و 422 نفر مرد می‌باشند، تصریح کرد: بدهکاران تصادف و حوادث 23 نفر و بدهکاران مالی 256 نفر و بدهکاران مهریه و نفقه نیز 161 نفر بودند که جمعاً، بالغ‌بر 518 میلیارد ریال بدهی داشتند که بیش از 80 درصد نسبت به سال 95 افزایش را شاهد بودیم.

    مدیر ستاد دیه استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین جا دارد از شاکیان محترم، به دلیل همکاری و تعامل سازنده با ستاد دیه استان قدردانی نماییم که بالغ‌بر 178 میلیارد ریال از طلب خود را گذشت نمودند که میزان گذشت نسبت به سال ماقبل آن (سال 95) بیش از 119 درصد رشد داشته است.

    مقدسی با اشاره به این‌که مابقی بدهی از محل کمک‌های خیرین، ستاد دیه کشور، تسهیلات قرض‌الحسنه، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی (دولت) و شرکت‌های بیمه‌ای تأمین‌شده است، اظهار داشت: با همکاری و مساعدت دستگاه قضایی استان، 98 نفر از مددجویان فوق‌الذکر نیز از طریق اعصار و قسط‌بندی آزاد گردیدند. این در حالی است که این مبالغ به‌عنوان پیش‌پرداخت توسط ستاد دیه استان البرز برای مددجویان تأمین‌شده است.

    وی در پایان بابیان اینکه در حال حاضر تعداد 340 نفر مددجوی زندانی دیگر، منتظر کمک‌های مهربانانه همه عزیزان نیکوکار هستند، اظهار داشت: مجدداً از تمام عزیزانی که ستاد دیه استان را یاری نمودند، نهایت تشکر و قدردانی راداریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی