عصر بازار

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور:

تسهیلات بانک قرض الحسنه مهرایران در ارتقای معیشت طلاب تاثیر گذار است

عصر اعتبار- دبیر شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار با سزاوار، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان قم گفت: این بانک گامهای شایسته ای برای اجرا و تحقق بانکداری اسلامی برداشته و تسهیلات قرض الحسنه آن در ارتقای معیشت طلاب تاثیر گذار است.

تسهیلات بانک قرض الحسنه مهرایران در ارتقای معیشت طلاب تاثیر گذار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حجت الاسلام و المسلمین نواب بیان داشت: خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک در راستای توسعه و ترویج بانکداری اسلامی است که می تواند نقش بسزایی در رونق اقتصادی ایفا کند.
    وی سبد محصولات بانک را برای اقشار نیازمند بویژه روحانیون و طلاب کم بضاعت بسیار مناسب و درخور تحسین دانست و با تشریح وضعیت اقتصادی حال حاضرجامعه، نقش قرض الحسنه را در رونق فعالیت های اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال پایدار حائز اهمیت بر شمرد.
    در این دیدار، ناصر سزاوار مدیر شعب استان قم، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال گذشته و وضعیت آن از حیث شاخص های اصلی مقوله بانکداری همچون نرخ کفایت سرمایه ، نسبت مصارف به منابع ، درصد رشد منابع ، نرخ مطالبات و ... ارائه و ضمن اشاره به تسهیلات اعطایی این بانک به زوجین جوان، زندانیان آزاد شده و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد وسازمان بهزیستی و نیز برشمردن گوشه ای از خدمات اجتماعی آن، مانند: حضور پر رنگ در بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، توزیع بسته های آموزشی رایگان بین دانش آموزان ساکن در مناطق محروم ، حمایت تسهیلاتی از زنان سرپرست خانوار ، آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد و .... ، بر تداوم خط مشی بانک در خصوص محرومیت زدایی از جامعه و کمک به فرهنگ سازی قرض الحسنه تأکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی