عصر بازار

رییس قوه قضاییه:

دستگاه قضایی از دولت در صیانت از ارزش پول ملی حمایت همه‌جانبه می‌کند

عصر اعتبار- رئیس قوه قضاییه بر حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از دولت در صیانت از ارزش پول ملی تاکیدکرد.

دستگاه قضایی از دولت در صیانت از ارزش پول ملی حمایت همه‌جانبه می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا ، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، با اشاره به التهابات اخیر در بازار ارز و تدابیر دولت برای مدیریت بازار اظهار کرد:  با تدبیر دولت ، تلاطم های موجود در بازار ارز تا حدی حل شده است گرچه توقع داشتیم که دولت  و بانک مرکزی زودتر وارد عمل شوند اما بهرحال قوه قضاییه از هر اقدامی در جهت صیانت از ارزش پول ملی و ایجاد ثبات در بازار ارز که لازمه کار اقتصادی است حمایت همه جانبه می کند.

    رئیس قوه قضاییه با تاکید بر پشتیبانی از تعادل در بازار ارز و مجموعه اقدامات برای بستر سازی این امر، تصریح کرد: نیروی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی نیز برای اجرای سیاست های دولت در ساماندهی و مدیریت بازار ارز همکاری کامل را خواهند داشت وامیدواریم که دولت نیز برخی کاستی های موجود را اصلاح کند تا تجار و بازرگانان نیز نگران فعالیت های خود نباشند.

    آملی لاریجانی افزود: در بحث مبارزه با قاچاق کالا نیز امیدواریم که همه دستگاه ها با انجام وظایف قانونی خود تلاش کنند که اقتصاد ملی از این ناحیه آسیب نبیند.

    بر اساس این گزارش، ادامه بحث و بررسی پیرامون لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق انسان و عبوردهندگان افراد غیرمجاز از مرز در دستور کار امروز مسئولان عالی قضایی قرار داشت و مواد دیگری از آن به تصویب رئیس قوه قضاییه رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی