عصر بازار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

بخشنامه های پی در پی برنامه جامعی برای ساماندهی بازار ارز نیست

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لزوم ارائه برنامه جامع از سوی دولت در ساماندهی بازار ارز، گفت: صدور بخشنامه های پی در پی برنامه جامعی برای ساماندهی بازار ارز محسوب نمی شود.

بخشنامه های پی در پی برنامه جامعی برای ساماندهی بازار ارز نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی در خصوص نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد و معاونت های این وزارتخانه گفت: جلسه بسیار خوبی بین اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر اقتصاد و معاونان این وزارتخانه برگزار شد و در این جلسه گزارش عملکرد از سوی وزارت اقتصاد ارائه شد.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همکاری های خوبی بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد و باید از تمامی ظرفیت ها برای توسعه اقتصادی کشور استفاده شود تا کشور و مردم منتفع شوند.

    پورابراهیمی داورانی تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی مسائل ارزی کشور را پیگیری می کند و در این خصوص برای پیگیری مسائل برنامه زمانبندی دارد، در این راستا فردا نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور سیف رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برگزار خواهد شد تا آخرین گزارشات درباره اجرای سیاست های ارزی اخیر در کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار بگیرد.

    وی ادامه داد: در جلسه مشترک کمیسیون اقتصادی با مسئولان وزارت اقتصاد، نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی دغدغه ها و نظرات خود را در خصوص مشکلات بازار ارز و مسائل دیگر اقتصادی کشور را بیان کردند و امیدوارم نتیجه برگزاری این جلسات به حل مشکلات کشور کمک کند و در این راستا مقرر شده که برگزاری نشست های مشترک کمیسیون اقتصادی با وزارت اقتصاد استمرار یابد.

    پورابراهیمی داورانی در ادامه  افزود: طرح ها و لوایح اقتصادی با همکاری مشترک وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس در حال پیگیری است و در این راستا لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

    وی گفت: لایحه مربوط به صندوق مکانیزه های فروش نیز در هفته های آتی در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد و مراحل بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در کمیسیون اقتصادی در حال جمع بندی است و پیش بینی می شود این لایحه نیز در  خردادماه سال جاری در صحن علنی مجلس مورد بررسی نمایندگان قرار بگیرد.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لزوم ارائه برنامه جامع از سوی دولت در ساماندهی بازار ارز گفت: صدور بخشنامه های پی در پی برنامه جامعی برای ساماندهی بازار ارز محسوب نمی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو