عصر بازار

پس انداز پول خرد از طریق بانکداری دیجیتال کلید خورد

عصر اعتبار- شرکت استارت آپ Revolut ابزاری را در اپلیکیشن خود طراحی کرده که کاربران را قادر به ذخیره پس اندازه از باقی مانده خرید خود می کند.

پس انداز پول خرد از طریق بانکداری دیجیتال کلید خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، شرکت استارت آپ Revolut که در حوزه بانکداری دیجیتال فعالیت دارد، ابزاری را با نام Vaults طراحی کرده که به کاربران خود اجازه می دهد تا پول خردهای خود را در خریدهای روزانه پس انداز کنند.

    این ابزار برای بیش از 15 میلیون تراکنش در ماه مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به پشتیبانی 25 ارز از قبیل بیت کوین، اتریوم و لایت کوین است. پرداخت های منظم می توانند به این ابزار در هر زمان اضافه شوند و در صورتیکه کاربر تمایل به پس انداز بخشی از پول خود را داشته باشد، این فرآیند صورت می گیرد.

    همچنین انجام پس انداز از طریق پول خردهای باقی مانده در خریدهای روزانه می تواند به سادگی از قسمت تنظیمات اپلیکیشن Revolut انجام گیرد؛ ضمن اینکه پول ذخیره شده کاربر در صورت تمایل او در هر زمانی به سرعت قابل برداشت است.

    بر همین اساس، «نیکولای استورونسکی» مدیر عامل Revolut گفت: صدها هزار نفر از مشتریان ما خواهان چنین ویژگی در اپلیکیشن Revolut بودند و امیدوار هستم که بسیاری از افراد از این طریق اقدام به پس انداز و در آینده به سمت سرمایه گذاری حرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی