عصر بازار

مدیرعامل بانک قوامین:

رویکردهای کلان بانک در سال جدید اتکاء به خود یا خودباوری است

عصر اعتبار- دکتر تقی نتاج در بیست و ششمین همایش مدیران و معاونین بانک قوامین در سالن اجتماعات پاس قوامین با اعلام مطلب فوق گفت: یکی از رویکردهای کلان بانک در سال جدید اتکاء به خود یا خودباوری است. خودباوری یعنی ما به داشته های خود ایمان داشته باشیم و توانمندی خود را شناخته و آن را باور کنیم

رویکردهای کلان بانک در سال جدید اتکاء به خود یا خودباوری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل بانک قوامین گفت: داشته های ما زیاد است و اگر از این داشته ها به درستی استفاده کنیم می توانیم بدون نیاز به دیگران به اهدافمان برسیم.
    ایشان که در جمع مدیران کل استانهای تابعه و معاونین بانک و روسای ادارات مرکزی صحبت می کرد رویکرد دوم بانک در سال جدید را مدیریت هزینه ها دانست و گفت: در خصوص مدیریت هزینه ها  آموزه های دینی ما بر این امر تأکید دارد که هزینه های اضافی را حذف کنیم و این امر در علم روز اقتصاد نیز مطرح است. ایشان ادامه داد : هزینه های بیهوده در چنین شرایطی خیانت به ذی حقان سازمان است . بنابر این  فرصت و امکان هزینه های بیهوده هرگز وجود نخواهد داشت.
    لازم به ذکر است بیست و ششمین همایش معاونین و مدیران  ادارات مرکزی و شعب استانها با موضوع نقش بانک در تحقق  شعار سال 1397 (حمایت از کالای ایرانی) بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین ماه به مدت دو روز در سالن اجتماعات باشگاه پاس قوامین با حضور مدیران کل استانها و معاونین  و مدیران ادارت مرکزی در حال برگزاری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی